mummy88
21. lis 2017
90

Recenze Veselé jablíčko CZ

Třetí hračkou, kterou nám Fisher Price věnovalo k testování je Veselé jablíčko. Když nám balík s hračkami dorazil, nejprve jsem je všechny rozbalila a vyzkoušela (ani ne tak kvůli Mikuldovi, ale byla jsem prostě na všechny zvědavá 🙂 ) a jablíčko Mikyho zaujalo na první pohled. Celý den si hrál jen s ním. Řekla bych, že pro roční dítě je to skvělá hračka.

Jablíčko je ideální velikosti, akorát do ruky a nabízí činnosti, které podle mě děti v tomto věku dělají denně- vkládání a nasazování. Hračka je jednoduchá. Do jablka lze vložit pět dílků a celé se pak dá snadno zavřít. Žádný závit, vroubky. Hra je doplněna několika veselými písničkami, které se starší děti snadno naučí nazpaměť. Ke spuštění písniček slouží tlačítko, ale jablko je říká i samo od sebe při otřesech atd, takže někdy je toho mluvení až moc. 😀 Naštěstí je součástí i zázračné tlačítko vypínající zvuk. 🙂

Co bych tedy vytkla je to, že na jednotlivých dílcích jablka jsou vyobrazeny jiné druhy ovoce (banány, hrozny, atd), což je dle mě zbytečné a matoucí. To stejné co se týče písniček- v jedné z nich se zpívá „hroznové víno, to je můj sen...“ nevím, jestli jsme nechápaví jen my s manželem, ale nedává nám to prostě smysl. 🙂. Na jednotlivých dílcích je zobrazen počet kusů ovoce a číslo. Jablko pak např. hlásí- "dva žluté banány". Je to taková random hláška, ale pokud to rodič s dítětem využije jako hru a budou např. společně příslušný dílek hledat, určitě se s tím dá užít spousta zábavy.

Vzhledově je hračka velmi povedená a i písničky jsou chytlavé- možná až moc, protože si je sama zpívám během dne několikrát. 😀. U této hračky opravdu platí pořekadlo- za málo peněz hodně muziky a s klidným svědomím ji mohu doporučit. Určitě se bude líbit.

#test_fisherprice