Používáme cookies. Více informací zde.
Zavři
    1 / 1

    Je nádherná 🥰

    10. kvě 2021

    Ja si teď asi se svým názorem nabehnu na vlnu kritiky, ale musím, protože mě to fakt štve 😀
    Moc nechápu, proč se v dnešní době tak propaguje "ženská krev a mlíko", proč je ženská při těle považována za krásnou, ženský při těle se nesmí říct, že je tlustá, protože to je neslušný (a taky má určitě nějakou hormonální poruchu), a proč se tak "odsuzují" hubený holky. Hubený holce se klidně může říct "ty jsi vychrtlá", "jsi kostra", "najez se", "měla bys přibrat". Ale běda, kdy by někdo silnější holce řekl "jsi při těle/tlustá", "jsi prase", "uber v tom jídle", "měla bys zhubnout". A přitom to je úplně to stejný, jen opak. Já třeba za tímhle tělem vidím i zdravotní problémy 💁‍♀️, ne jen krásnou ženskou plných tvarů. Nechci rozpoutat hádku, ale jako hubenou mě tahle nespravedlnost rozčiluje 🤭

    10. kvě 2021

    @prostejina myslím, že to bereš hodně zkresleně a vztahovačně...Nikdy jsme neviděla, že by někdo nesměl tlusté říct, ž eje tlustá...ale podstata příspěvku je o něčem úplně jiném dle mě...a to o tom, že se chápání přirozené krásy posunulo do hubenosti, kterou ty máš přirozenou, ale většina NE, navíc možná ještě do větší hubenosti....

    10. kvě 2021

    @prostejina Za tim telem, co je na fotce, vidis zdravotni problemy zpusobene nadvahou/obezitou? 😯

    10. kvě 2021

    @prostejina Já teda nemám pocit, že se propaguje "ženská krev a mlíko". Jen se mluví o problematice body shamingu, a tam je vlastně jedno, jakým směrem jdeš.

    10. kvě 2021

    @prostejina mohu se zeptat, za tělem na fotce vidíš zdravotní problémy? Jaké? Vždyť je štíhlá 🤷‍♀️

    10. kvě 2021

    @treasurka myslíme na to stejně 😁

    10. kvě 2021
    10. kvě 2021

    @prostejina s tím co píšeš souhlasím, ale fakt myslíš, že na fotce má žena zdravotní problémy? Podle mě má BMI v normě, tohle vnímám jako normální postavu. Osobně nesouhlasím s adorováním těl typu Tess Holliday (viz fotka), ale tady bych to vnímala opravdu jako normu.

    10. kvě 2021
    perla28
    autor

    @prostejina myslím, že každá žena je krásná právě tak jak se cítí ona ☺

    10. kvě 2021

    @prostejina Na te fotce je zena normalni postavy s normalni vahou. Chapu, jak to myslis, take mi vadi to, ze se z obezity dela zivotni cesta a nesnasim instagramova moudra o tom, ze dulezite je hlavne to srdicko a mit se rad i s 200 kily. Ale myslim, ze tady jsi zbytecne prisna 🙂

    10. kvě 2021

    @pipi_puncocha ta Tess je za mě extrémně silná, to už není zdravé a u této fotky nechápu, jak někdo toto může propagovat

    10. kvě 2021

    @pipi_puncocha přesně, taky vnímám velký rozdíl mezi ženou s normální váhou nebo třeba dle BMI lehkou nadváhou a ženou objektivně obézní. I ta obézní může být krásná a asi i do jisté míry zdravá a určitě si nezaslouží být terčem bodyshamingu, ale určitě by to nemělo být prezentováno jako norma...

    10. kvě 2021

    @kytickaaa než jsem našla fotku a dopsala komentář, tak vidím, že už jste psaly to same nade mnou. 😁

    10. kvě 2021

    @pipi_puncocha ano nemělo by být propagováno, že je zdravé být taková jak na tvé fotce...ale zároveň v každém případě je pro člověka lepší mít 10kg nadváhu při tom, že se pohybuje, zdravě žije, je spokojený, má aktivní život a má se rád ... a nižší váha by pro něj znamenala nezdravé diety, sebezapírání se, které nelze vydržet celoživotně . A hlavně ani tato žena by neměla být terčem posměchu a šikany...aby byla nuce a talčena do zcela nezdravého a neštastného způsobu života, který jí ničí i zdraví....

    10. kvě 2021

    @fbi13 s tím zcela souhlasím. Jen mě překvapilo, že by někomu Sophie Loren připadala nezdravě nadměrná.

    10. kvě 2021

    @pipi_puncocha bohužel já se s tím setkávám hodně často právě na různých diskuzních fórech, že taková postava je už prostě "tlustá", že by bylo potřeba něco se sebou dělat...Myslím, že dnešní ideál je o tak 5-7 kg méně minimálně...i když asi neee nezdravě nadměrně jen neideální

    10. kvě 2021

    @fbi13 Já si myslím, že to, co se píše na fórech, ani nejde brát jako opravdový "názor", často tam jde diskutujícím o to prostě někoho vytrollit, ulevit si, vypustit páru, ponížit jakkoliv a za cokoliv. To není jen o postavě a vzhledu, ale i o tématu (jen debil, se na tohle ptá), názoru (jen debil si tohle myslí), dovednostech (jen debil tohle dělá/nedělá), vlastně cokoliv se dá otočit a udělat z toho negativum.
    Tam je prostě potřeba nejdřív odfiltrovat tyhle typy, co si přišly flusnout, a pak teprve vnímat, co čtu 🙂

    10. kvě 2021
    10. kvě 2021

    @treasurka určitým způsobem máš pravdu, ale myslím, že výsledem by byl podobný v anonymním dotazníku...Jistě by nepsali, že je obézní a nezdravě tlustá, ale 100% by velká část napsala, že by mohla pár kg zhubnout a cvičit...prostě za ideální postavu tohle bráno zdaleka dnes není a to přesně tahle KZ je, že dnes je za ideál bráno něco přehnaně hubeného🙂, tenkrát byla ideál Sophia a že možná byl ten ideál tenkrát hezčí a zdravější pro většinu žen.

    10. kvě 2021

    @prostejina Proc by měla mít zdravotní problémy? Moje ideální vypočítána váha podle všech možných vyšetřeních v CPH je 72-78 kg, s tím že když se budu držet okolo 75 je to nejideálnější. A měřím 165 cm. Tedy moje ideální váha je v pásmu lehké nadváhy. O zdravotní problémy si koleduju, když budu mít méně nebo samozřejmě více.

    10. kvě 2021

    @fbi13 Tyjo, tak to mi nepřijde, kdybych si tak vzpomněla, kde jsem to viděla, ale byl to právě nějaký rozsáhlejší výzkum na tohle téma, a tam se nejvíc líbily právě tyhle postavy - prsa-pas-boky. Ne obézní, ale takové oplácanější, jako byla Monroe. Napříč pohlavími i věkem. Ono je to snad dáno i evolučně, že tenhle typ postavy se líbí, protože je žena považována za plodnou, na rozdíl od typu noviny nebo jablko.

    10. kvě 2021

    @ilonne Tyjo, to si neumím představit. Merim stejně a teď, 3 týdny před porodem, mám nějakých 68kg. A teda už mám co dělat a těším se, až se dostanu zase trochu do kondice. Nejlíp se cítím někde mezi 50-55 kg. A je mi krásně. Představa, že mám o 20 kg víc mě dost děsí 🙈

    10. kvě 2021

    @treasurka Mám postavu plus minus přesýpací hodiny (prsa-pas-boky) a plodná jsem až haňba mluvit. Dáma v mém okolí má postavu otevřená almara a plodná je také. A teď "babo, raď!" 😀 😀

    10. kvě 2021

    @tynka9 Ty jo, ona měla 1,74 cm. Já mám 1,60 cm. U mě je ideální váha 50-55 kg, tak mi neříkej, že při tvé výšce je to také 50-55 kg. Jako neznám tvou postavu, ale na takovou výšku musíš být s 50 kg hubená už z principu.

    10. kvě 2021

    @tynka9 já merim stejně a k porodu jsem šla s 98 kg :D

    10. kvě 2021

    @tynka9 Je to tak, prostě každé tělo je jiné. Některé hubené a některému se daří dobře, když má pár kilo navíc. Strávila jsem kvůli tomu u Havlicka celý den.

    10. kvě 2021

    mně zase třeba přijde, že dneska už právě není až tak cool kost a kůže ale spíš svaly, osvalení.. každá dekáda má něco 😀 já myslím, že krásná ženská je ta, co se má ráda taková jaká je, protože to je z člověka na první dobrou viďět/cítit 🙂
    @tynka9 úplně to chápu.. před dětma 48kg/170cm, první porod 78Kg, druhý 73, aktuálně 56-57 a strop mám těch 60, pak už se prostě necítím..

    10. kvě 2021

    @ilonne ty jo... Ja merim 167cm, ted mam 60-61kg a jsem oplacana. Jasne, kazda muze mit se stejnou vyskou jinou postavu, ale +- 15kg,? To mi proste prijde hodne. Mela jsem v jedne zivotni fazi 75kg a byla jsem regulerne tlusta.
    Neber to jako rypani, ale uplne uprimne zvedav3 by mne zajimalo, co to jsou za vypocty? Jako co se tam pocita, na zaklade ceho? Diky za vysvetleni. (Fakt se ptam, neryju).
    Ja bych rada na tech 57-58, ale ty 3 kila jdou tezce... A motivaci nemam 🙂

    10. kvě 2021

    @sudylichozrout A já jsem hruška a taky všechny děti napoprvé. Ač to neplatí univerzálně, tak ale typ přesýpačky je prostě považovaný za SYMBOL plodnosti (prsa, jakože kojení, zadek - široká pánev - rození), proto ho lidé intuitivně volí, jako nejpřitažlivější (protože v historii to bylo důležité kritérium zachování rodu, dnes už je to putna,ale prý to v nás zůstalo). Např. pro muže je (prý) nejdůležitější poměr pas-boky, je daný určitý koeficient, do kterého se většina trefí, údajně proto, že z něho soudí, že žena je zdravá a ne-těhotná. Samo je to taky něco daného historickým vývojem, né, že by to přeměřovali =D Ale je v tom spousta mýtů, např. že velký zadek rovná se prostorná pánev, čehož jsem živým důkazem ;)

    10. kvě 2021

    @janedv V pohodě. Neberu to špatně. Já jsem se celý dospělý život divila, proč mi je zle, když se konečně dostanu pod 70kg a dalo mi to vždycky obrovskou práci. Tohle mi otevřelo oči. A když mám teď 75 kg, je mi vážně dobře - psychicky i fyzicky. A dobře vypadám. Nejsem unavená apod...
    Jinak nejlepší je, když si to přečteš tady
    https://www.centrumpetrahavlicka.cz/#utm_source...
    Jinak ve zkratce, brali mi krev, měřili bazální metabolismus, laktatovou křivku atd..

    10. kvě 2021

    @ilonne diky, mrknu, vazne me to zajima. Dulezite je, ze se citis dobre psychicky i fyzicky! Ja jsem ok, jen jsem takova povolena, ale sportovat, na to jsem lina 😉

    10. kvě 2021

    @prostejina tak myslím si, že při “oplácanosti”, jakou měla SL, žádné velké zdravotní problémy nehrozí ....to až u větší obezity. Jsem holka krev a mlíko a myslím si, že svou fyzičkou převyšuji valnou většinu svých vrstevníků a mnohdy i mladších ročníků. To, že má někdo širší boky ještě neznamená, že je tlustý v pravém slova smyslu 😉

    10. kvě 2021

    @sudylichozrout to jsme se spatne pochopily. Já reagovala na
    @ilonne , která psala, že na 165 cm má vypocitanou váhu kolem 75kg. Já mám stejně, tj 165 cm a cítím se dobre pod 55 kg.

    10. kvě 2021

    @prostejina tak jestli ta nadherna ženská z fotky trpí zdravotními komplikacemi způsobenymi nadváhou, tak už jsem měla být dávno mrtvá...takhle vypadat, budu svoje fotky sama nabízet 😀😀😀

    10. kvě 2021

    @prostejina kdyby za tímhle tělem byly zdravotní problémy, tak tři čtvrtě planety leze po zdi. Je to úplně normální postava.
    @pipi_puncocha jo, tohle je extrém

    10. kvě 2021

    @tynka9 myslim, ze hodne zalezi i na konstituci tela. Taky mam 165 cm a na 55 kg se v zivote nedostanu. To bych musela byt fakt jen o vode a "nezdrave" trpet, ze nemuzu nic snist. Nejlepe jsem se citila pred detma kolem 60 kg. Proste nikdy by ze me nebyla vyzle. Pri 50 kilech bych vypadala fakt nezdrave. Ted mam kolem 78 kg a uz citim, ze je to opravdu moc, ze musim zhubnout. Necitim se dobre. Ale i tsk mi nikdo skoro tech 80 kg nehada. Ja to nazyvam "tezke kosti" 😁😁

    10. kvě 2021

    @ilonne jojo ideální váha pro daného člověka, rozhodně není pouhé BMI...prostě výška a váha neřekne to, jak ten člověk vypadá...a rozhodně ne to kdy je to zdravé a správné pro právě jeho těho...je to jen takové obecné vodítko...

    10. kvě 2021

    @tynka9
    @ilonne a já se se stejnou výškou cítím nejlépe mezi 60 a 65 kily, aspoň to je váha při které vypadám podobně jako SL na fotce. S takovou váhou jsem přišla po mateřské do práce a hetero kolegové začali slintat, že konečně vypafám jako ženská 😁 Předtím s padesáti kily o mě měli zájem jen pedofilové a bisexuálové...
    Tak to asi bude asi tak nějak jak píše @klaara3

    10. kvě 2021

    @prostejina za tímhle tělem - tímhle Sofie Loren tělem - vidíš zdravotní problém?

    10. kvě 2021

    Odepíšu hromadně 😀
    Holky, klid, já neřekla, že je tlustá. Není, ale třeba pro mě už je to na hranici, je to o tom, jak to kdo vidí a vnímá.
    Ale já jsem tím svým příspěvkem nechtěla nikomu ublížit, nebo se dotknout, ani Sofie 😎 jen jsem dala podnět k zamyšlení 🙂 protože mně se třeba stalo, že mi kámoška píchla do klíční kosti a řekla "jezisi, leze ti kost". Chtěla bych vidět, jestli, kdybych měla o 40 kg víc, ke mně přišla, píchla mě do špeku a řekla "jezisi, tady máš špek". Chápete mě, jo? 😀 že ženská "krev a mlíko" je modla, chválí se, dočtete se, že "konečně pořádná ženská". Prostě jsem si nad tím jen povzdechla, nechtěla jsem tu polovinu osazenstva naštvat 😀

    10. kvě 2021

    @prostejina Mě jsi nenaštvala, mě zaujaly ty zdravotní potíže - a ty pořád nějak netuším, ne v Sophiině případě.

    10. kvě 2021

    @prostejina já ti rozumím: ono k hubeným si lidi dovolí tak nějak víc. Víc "přímých" rádoby vtipných poznámek. 🙂✌️

    Ale Sophia je hezká, to zas jo (jen není můj typ).

    10. kvě 2021

    @prostejina no ono je to strasne o tom, jak se kdo citi vnitrne. O tom to tady je i u Perly je a me je velkou inspiraci 🙂 Jestli nejsi sama se sebou a spokojena, tak ti jakakoliv poznamka vadi a ublizi a naopak nad tim mavnes rukou. Ja merim 180 cm. Nebyla jsem nikdy tlusta, ale vysoka. U nas se porad vaha resila, mamka mala, stihla a stejne nebyla spokojena a porad hubla, brala ruzne tabletky, mazala se cimkovi. Tatka ve vlnach taky hubnul a ja jsem s tim samozrejme taky zacala. Pripadala jsem si strasne tlusta, nebyla jsem spokojena, stydela jsem se. A to jsem vypadala fakt dobre i ve fitku jsem makala. A ted po detech jsem tlusta fakt a prijdu si porad stejna. I kdyz rozdil kg je markantni, ale proste to mam v hlave. A jsem rada, ze se resi hlavne to aby se lidi meli radi takovi jaci jsou 🙂 fyzicku mam dobrou nedavno mi brala doktorka krev a vysledky mam vsechny ukazkove, ac mam nadvahu. Samozrejme kdyz ma nekdo 200kg tak uz je to mimo...

    10. kvě 2021

    @prostejina tak nejak nevim, Sophii je 86 a porad je to stramanda s elanem. Za tim budou ta strasliva zdravotni rizika 😂🤦‍♀️

    10. kvě 2021

    @prostejina hele, víš že tenhle extrémní trend "body positivity" vzešel právě z přehnanýho upřednostňování hubenosti až vychrtlosti? Možná i právě kvůli tomu že se na ženy s normální postavou (třeba jako Loren právě) pohlíželo jako na "ty oplácané" , málem se "zdravotním problémem", a vychrtlost se podávala jako ideál. Neexistovalo aby produkt prezentovala modelka s vel. 38 například). Je to pár let zpátky, pamatuju si, co se psalo o modelkách bojujících s anorexií, kritizoval se Gucci, D&G, Versace , you name it, kvůli výběru anorextickych modelek. Trend "tlusťošek" je imo nezdravá extrémní reakce na jinej nezdravej extrém. Můj názor - kašlat na extrémy, jestli má někdo potřebu si rejpnout tak si rejpne ať je člověk Twiggy nebo Ashley... Takovýmu většinou nejde o altruistickou konstruktivní radu ale spíš o léčbu vlastních mindraku.trend body positivity at se jde taky vyfotit pokud zlehčuje obezitu jako zdravotní problém. Je potřeba nějakej rozumnej, vyváženej přístup. A pokud nějakej trend -treba body positivity- odporuje zdravymu rozumu ( a třeba poznatku od kdy je nadváha zdravotním rizikem - ) tak ať se jde taky vyfotit. A s ním každej jinej trend , třeba ten, kterej mi bude tvrdit že při 65 kg na 170 cm jsem "tlustá". Protože nejsem.

    10. kvě 2021

    @prostejina Když ty si do této ženy rýpneš, že je to o zdraví, ta její postava, je to stejně nevhodné a neslušné jako kdyby tebe někdo označil za kostlivce třeba...obojí se prostě nehodí

    Byla a je to kráska...postava, tvář, vlasy, charisma...takových moc není. A byla by za superkočku i dnes, si troufám tvrdit.

    10. kvě 2021

    Za všechno může Twiggy😎

    10. kvě 2021

    @wildness a přitom ona tu svou postavu nesnášela 😀

    10. kvě 2021

    A ja si trebars dievcata myslim, ze sa na to vacsina pozera blbo 🙂 nejde o to ci je SL oplacana alebo nie, ale o to, aky zila zivotny styl, ci mala dostatok pohybu, zdravej stravy. Nehodnotim, neviem.
    Moja najlepsia kamoska si da aj sladkost, aj cestoviny, aj pizzu, ale papa zdravo, vyvazene a cvici. Postavou nikdy nebude vyziablina, je taka pevnejsie stavana a myslim, ze mnohi by povedali ze aj oplacanejsia a ja som jej akurat dnes chvalila postavu, co mi posielala jak sa opaluje. A chlapi ju zeru, ma pevne krasne telo, za ktore sa da chytit.
    Ja som hubena a mam spek na bruchu logicky trochu, nepevne nohy, lebo mam uz od prirody dane "blbe" svalstvo a necvicim na neho tak, ako by som podla fyzio mala, aby som to zvladla dohnat. Postavu mam asi peknu na pohlad ale keby mna a kamosku postavite nahate vedla seba, rozhodne poviete, ze ona ma zdravsie, lepsie telo 🙂 pritom je rozhodne oplacanejsia, ja som hubenour.
    Clovek ma zdravo zit a pravidelne sportovat. Dat si aj zmrzku, aj pizzu je uplne v poriadku predsa, ale nemat to ako primarnu zlozku potravy a nesportovat akoze idem 1x do tyzdna na prechadzku, ale trebars aspon kazdy den. Alebo si jeden den zaplavem a na druhy den aspon 20 minut ponatahujem telo nejakou jogou. Nemusime byt vrcholovi sportovci ale tejto spolocnosti zufalo chyba pohyb a normalne stravovanie sa.
    A ked clovek papa vsetko s mierou a pravidelne sa hybe, tak je velka sanca ze bude zdravy a jeho telo bude zdravo vyzeraju tiez. A ci jeho bude vyzerat ako SL alebo bude mat tehlicky na bruchu z fitka, to uz je irelevantne. Kazda mame aj na nieco ine predpoklady, dolezite je byt zdravi a mat nadvahu, alebo mat ochabnute svalstvo a mat zlu zivotospravu, byt som hubena, nie je zdrave.
    Preto ja osobne nemam moc rada vetu "dolezite je byt spokojny sam so sebou". Ano dolezite to je, najdolezitejsie, ale zaroven - spokojny sam so sebou moze byt aj tuhy fajciar a nakoniec zo zabije rakovina. Dolezite je sa k svojmu telu spravat s respektom a starat sa o neho. To ze teraz mi je fajn, ked mam 10 kil nadvahu a ochabnute svalstvo neznamena, ze to o 30 rokov nebudem tazko lutovat..

    10. kvě 2021

    @odula k tym modelkam - moj bratranec chodi od 13 rokov so slecnou co vyhrala Elite Model look ci jak sa to vola a ta ma doteraz (od 13 rokov!) jedalnicek od svojho azijskeho kontraktu co moze a co nemoze jest. No, v podstate nezere nic.. taka je hubena.. uz je dospela (20 rokov), ale ani kramy nema jak je proste od 13 rokov na permanentnej diete.. ako extremy su extremy, ja chapem tu propagantu "miluj svoje telo", lebo kolko 13 rocnych dievcat skoncilo na psychiatrii s PPP poslednych 10-20 rokov a kolko ich tam bolo pred 50-60 rokmi.. to nie je rozhodne normalne.
    Na druhej strane propagovat nadvahu a obezitu neni ok. Propagovat sa ma zdravy zivotny styl a pohyb a diverzita ludskeho tela. Niekto ma 170cm a 65 kil a nielenze nezije zdravo, ma ocividne kopu tuku na tele, niekto ma 170cm a 65 kil a zije zdravo a napriek tomu o nom clovek povie ze je oplacany a niekto ma pri 170cm a 65kg postavu stihleho cloveka.. hodnotit pomer vyska vaha je nic nehovoriace za mna

    10. kvě 2021

    Ona byla fakt nádherná a sexy. A to samé Marilyn Monroe. Taky mi vadí, že se ideál krásy pak posunul do chlapeckých těl a modelky byly nucené držet diety a dostat se na podváhu. Vedle nich pak každá normální zdravá ženská vypadá, že má něco navíc, co by měla sundat. Někdy mi přijde, že jsou na sebe ženy mnohem přísnější a hodnotí se navzájem kritičtěji než muži. By mě zajímalo, kterého z chlapů by při pohledu na SL napadlo, že je na hranici nadváhy a měla by zhubnout 😀

    10. kvě 2021
    perla28
    autor

    @llluckaaa zrovna jsem ji ukázala manželovi. Prý se mu líbí. Což jsem ráda 😅

    10. kvě 2021

    @perla28 Tak já to mám taky dobrý, manžel preferuje oblejší tvary 🙂

    10. kvě 2021

    @prostejina Promin, ale jediny, kdo tady vyletel jak certik z krabicky a nastval se, jsi ty :D Ostatni jen dumaji, jake zdravotni potize muzes tak videt za postavou Sophie Loren 😂 Na coz jsi neodpovedela, jenom ze je to pro tebe na hrane, ale na hrane jakych zahadnych zdravotnich potizi, to se asi nedozvime :D

    10. kvě 2021

    @ai30 ne, já se fakt nenaštvala. Jen muj původní komentář byl o něčem jiným. Navíc tím na hraně jsem nemyslela její zdravotní stav, ale že pro mě její postava hraničí s tím, co je normální váha, a co už přechází v nadváhu. A její zdrav.stav neznám. Což ostatně nikdo z nás.
    Ale z mojí zprávy se vytáhlo jen to, že jsem řekla, že je určitě nemocná kvůli obezitě :D

    10. kvě 2021

    @prostejina No tak kdyz napises, ze za timhle telem vidis zdravotni problemy, tak ono to nenechava uplne moc prostoru pro volnou intrerpretaci 😂 Uplne nevim, kde zijes, ale hubene holky se 'neodsuzuji', medialni masirka mit velikost 34 je porad brutalni, s nastupem socialnich siti o to vic. A zrcadli se to prave i v tom, ze ti lide spis 'vyctou', ze jsi hubena, nez ze jsi tlusta, protoze se to bere tak, ze se snazis byt co nejhubenejsi. Stejne tak jak by treba vetsina lidi nemela problem rict chlapovi 'jezis, vy jste vysokej', ale ne 'jezis, vy jste malej'. Vyska se bere jako pozitivni.

    10. kvě 2021

    Holky, kdybychom se o tom bavily třeba u vína, tak to bude asi lepší 😀 protože jsem se ani neurazila, ani nic podobného, jak jsem tady byla označena :D jen to neumím prostě napsat tak, jak myslím. Popsat to. A pitvat se v tom asi nemá cenu 🙂
    Užijte si hezkej večer ♥️

    10. kvě 2021

    @ai30 tak já mám jinou zkušenost 🙂

    10. kvě 2021

    @prostejina A ja chapu, jak to myslis 🙂 K tehle fotce se to uplne nevztahuje, ale ikdyz se mi libi, mit se rad v jakemkoliv tvaru a velikosti, propagace silnych zen, jakoze je to v pohode a zdravy, to uplne nesouhlasim....Ja byla cca do 17 hajzlovy pavouk a tech kecu, co sem si hlavme od silnych, vyslechla🙄- at se konecne nazeru, atd...a jim sem nerekla, "Ty ses tlusta jak prase, nezer"...
    Takze vim, jak to myslis a at si kazdy vypada, jak chce, ale necpe sve nazory nekam, kde si je nezadaji 🙂

    11. kvě 2021

    @ai30 jak tak brouzdam po instaci, tak ted vidam casto fotky real x instafake kde i treba holky, co bys rekla, ze maji dokonalou postavu, na te druhe ukazuji, ze fakt nemaji...To se mi libi a myslim, ze je to fajn cesta 🙂

    11. kvě 2021

    @treasurka Tohle se neda zevseobecnovat na reprodukcni funkcnost. Esteticky a podvedome u muzskeho pohlavi mozna, jinak to neplati. Na SS vsechny holky krev a mliko mely furt nejake problemy, resily cysty, krvaceni mimo ms, porad gynda, nejaka nova antikoncepce. A my, vychrtle kostry, bez boku a poradnych koz jsme to nikdy nezazili. Ja osobne vubec ani dalsi roky. Jako MS mam solidni silnou ale tim to konci. Manzel o mne otrel trenky jednou bez ochrany, je mi 39 a jsem potreti tehotna.
    Nejvic mne na techto trendech se.e to, ze clovek jako ja nesezene poradne a hezke obleceni. Bezne ceske nakupaky ani obchody nejsou pro mne cely zivot a corona tomu nasadila korunu, nemam si co koupit. S vyskou 176cm a obvyklymi 57 kg jsem nestandardni konfekce. Vsechno dlouhe je mi velke, vsechno mensi je mi kratke. A ani dnesni trend 7/8 nebo 3/4 kalhot, topu a satu k tomu nepomaha, vypadam v tom jako blbka, co slohla obleceni svoji dceri.

    11. kvě 2021

    @jelenice_zavodnice No vsak to pisu o par komentaru niz. Jinak konfekcni velikost ma malokdo, ja napr. mam problem sehnat kalhoty, kdyz jsou mi pres zadek, jsou mi obrovsky v pase, pripadne kratky, trika bych taky potrebovala o 10 cm delsi, v tom si kazdej najde neci 🤷🏻‍♀️

    11. kvě 2021