Terčino údolí
    Super výlet i v tomhle šíleným počasí a když není zbytí dá se schladit v řece 😀
    V okolí jsou super pískovny, ideální na koupání.

Obři Oceánů Černá v Pošumaví
    Několik vystavených replik ve skutečné velikosti, pouští i dokumentární filmy. Nás nejvíc zaujaly zuby žraloků, mají i nějaké prehistorické 😀 Je to malá výstava, prošli jsme ji během chvilky, ale stálo to za to. Našeho puberťáka nejvíc bavila virtuální realita, kdy plaval s delfínama. Samozřejmě blízkost Lipna nedala jinak než, že jsme se prostě museli jít vykoupat. Voda byla super, viděli jsme i parník 😀
    A není nad to když v polovině cesty zjistíte, že jste zapomněli doma svačinu a hlavně veškeré pití :-P

(2 fotky)

Veterán Muzeum Nová Bystřice
    Vhodné pro motoristické nadšence, vystavují americké veterány a u vybraných modelů si můžete pustit zvuk motoru. Mají zde kavárnu s výbornou kávou a zákuskem. Pro mrňata i prima dětský koutek, jak jinak než s dřevěnými šlapacími autíčky 😀
    Poblíž Nové Bystřice je kemp Osika vhodný ke koupání, parkovné 70,- na den.

#prazdninovavyzva včerejší den, alespoň půlku z něj jsme měli holčičí. Malý byl na noc u babičky a my se chystaly na odpolední oslavu narozenin staršího syna s jeho synem a přítelkyni. Malá radila v bazénu. Já chystala oslavu a pak jsme si uživali miminka a grilování. Miluju prázdniny

#prazdninovavyzva taaaak to jsem si holky fakt dala. Chtěla jsem děti vzít na větší procházku, takže jsme nejeli autem, ale na oslavu k babičce vlákem. Čekalo nás asi 6km deti nadšene, takže jsme vyrazili. Jít v tom parnu 3km do kopce bylo fakt bajo. Nic no dali jsme to levou zadní já na to jsem zvyklá, ale teď jak mám pupek jak svět a klidový rezim jsem pár výčitek měla. Asi v půlce nas dohonila bouřka my zrovna v lese 🤛😅🤣 ale i těch zbylých 3km jsme došli. Deti si všimli hospůdky na nádraží a posezení,dali jsme si fazolovou polívku, nanuky a huraaaa už jel vlak. Výlet krásný, mamka nás už čekala a zbytek cesty jsme strávili v autě. Do 22 hodin jsme si užívali na zahradě, já si nacpala pupek, malý v bříšku se zdál spokojeny a doufám, že mě i odpustil😅🤛 Děti ač unavené tančili, grilovalo se..pekly se buchty prostě lajosove letoooo

#prazdninovavyzva Dneska byl úžasný den! Sice moje peněženka zapla kala, ale stalo to za to. Ráno jsme vstávali až k půl desáté, zašli si do obchodu na nanuk, pak 4km procházka za krávama a koníčkama, pak hřiště, koupili jsme si bylinky a nasadili do truhlíků. Oběd, děti si pak hráli v pokoji, abych měla samo čas na kafíčko v mém případě meltu v tehu kafe nemůžu.... Aaaaa pak přijela hlava rodiny z práce a vzala nás do kina na premiéru transylvanie. Poté jsem si koupila plavky a halenku, nákup v Kauflandu a dětem jsem dala na večeři pizzu, protože tepla večeře už se prostě nestihla. Teď leží už v postýlkach a my s taťkou zapiname tehu film zbouchni mě. Zítra budeme doma, protože chci uklidit, takže maji za úkol postavit vlackodrahu, a sbalit se na víkend, kdy bude rodinná oslava a v neděli aquapark.

#prazdninovavyzva dnes je venku zataženo od rana se chystá bouřka a neee a neeee se to roztrhat. Alespon tolik neprazi sluníčko a my toho využíváme na zahradě. Ráno si děti vzali odrazedla a jeli jsme do obchodu na čerstvé rohlíky. Samozřejmě nanuk do ruky po cestě jsme se zastavili na hřišti doma jsem otevřela domácí malinovou marmeládu na terase jsme si udělali snídani a hurá na zahradu. Malá mi asistovala u trhání kytiček... Malý si udělal na pískovišti potok a bazén, takže pak do vany a já si dala kavicku. Teď se dívají na pohádku a za chvíli přijede brácha a máme herní odpoledne. Ať žijí karty, člověče a hry. Večer máme naplánováno vaření kynutych jahodových knedlíků, takže budou asistovat a ještě upece mrkvový perník. Prázdninam zdar!

jenyska4
    Zpráva byla změněna    9. črc 2018

Holky zapojte se i vy do prázdninové výzvy. #prazdninovavyzva zatim jsme jen dvě tak ať se můžeme inspirovat a děti maji hezčí prázdniny. Já se zapojila hned jak to paní vymyslela a je to fakt super co nenápadne jednu napadne druhou ať jsou to hry, výlety, program a nebo jen válení, pečení co já vím... ❤️💪💪💪💪💪

#prazdninovavyzva Dneska přijede na návštěvu sestra s dětma. Plán je tedy jasný!!! Bazen... Hřiště. Ať žijí prázdniny! A dnes 100 dní do porodu huraaaa

#prazdninovavyzva den 1...jelikoz děti byli na prázdninách a to hned prvni den vysvědčení začínám výzvu až dnes. Na výletech jako je zoologická Brno a Lesná už byly, na dnů letadel v Břeclavi také, stihli dokonce lanové centrum... Procházky měly každý den i 5km plus kolo dalších dvacet tak dnes jsem se rozhodla, že pojedeme na pouť. Takže dnes úkol jasný.... Pouť, koupě člověče nezlob se a výlet k babičce pro brambory