Zeptej se nás
S čím potřebuješ pomoci? Pod každým nadpisem najdeš užitečné rady a návody. Některé potíže je třeba nahlásit, proto v některých článcích máš možnost odeslat zprávu s detaily. Tak se věc dostane do těch správných rukou. Modrý koník team.

O Modrém koníku

Mám problém s registrací, přihlášením

Co kde najdu, jak co udělám?

Chci nahlásit nevhodný příspěvek nebo chování

Přečti si nejdříve, co je nevhodný příspěvek. Každý má svou představu, tak abychom ji měli stejnou. Přečti si také, co můžeš očekávat, když něco nahlásíš.

Proč mi bylo něco zablokované, odstraněné?

Pokud se ti něco takového stane, nic se neděje. Pravděpodobně jsi jen o něčem nevěděla. Vysvětlíme si to a příště to zvládneš lépe 😉

Mám problém s prodejcem, kupujícím

Někdy obchod neprobíhá podle očekávání. Tady najdeš rady, jak v takovém případě postupovat.
Za bezproblémový obchod zodpovídá stejnou mírou prodejce i kupující. Proto se o zboží a podmínky prodeje důkladně zajímej ještě před samotným obchodem.

Placené balíky PLUS/PRO

V této části najdeš odpovědi týkající se výhod placených balíků, plateb a faktur. Případně se můžeš zeptat na cokoliv o PLUS / PRO.

Protože i jako platící zákazník můžeš na Modrém koníku dělat vše co běžný uživatel, doporučujeme pročíst všeobecné časté otázky. Obzvláště by tě mohly zajímat návody a pomoc s prodejem v bazaru. V případě, že něco nefunguje jak má, jdi do oddílu Mám technický problém.

XML import inzerátů

Mám technické potíže

Řeším náročnou životní situaci

Návrh na spolupráci, nabídka, reklama

Mám vzkaz pro Modrého koníka

Podmínky používání a pravidla