Ano, pokud používáš např. Google Analytics.
Nemusíš u sebe nic nastavovat, udělali jsme to za tebe. Do linku (URL) každého inzerátu, importovaného přes XML feed, automaticky přidáváme tzv. UTM parametry. Podle nich si můžeš sledovat, kolik kupujících se proklikne z Modrykonik.cz do tvého e-shopu. Pevně přednastavené jsou tyto tři parametry (nedají se měnit):
Místo klasického URL inzerátu:
www.trickotrickotricko.cz/kombinovane-kocarky/roan/
se po kliknutí na tlačítko v inzerátu na Modrykonik.cz "Kup na www.trickotrickotricko.cz" automaticky vygeneruje tato URL:
www.trickotrickotricko.cz/kombinovane-kocarky/roan/?utm_source=modrykonik&utm_medium=xml_feed&utm_campaign=Modrykonik_XML
V menu vyber postupně cestu:
Acquisition / Campaigns / All Campaigns
V All Campaigns pak v pravé části, pod grafem, zvol:
Primary Dimension: Source, Medium, Campaign.
Najdeš tady i další statistiky. Pro podrobnější analýzu můžeš použít Secondary Dimension.