20 DPO na UTZ nic, hCG 204. Mimoděložní těhotenství?

gina8413
26. bře 2013

Ahoj, právě jsem se zaregistrovala a jsem tak v rozpacích, že nemohu najít diskuzi, ve které by se to již probíralo. Mohla byste mi některá poradit, zda-li jste neměla podobný průběh těhotenství? Jsem 20 PO (34DC) dnes jsem byla u lékaře, na UTZ nic nenašel, po odběru krve hodnota HCG 204. Mám strašně špatný pocit a velký strach, že není něco v pořádku ?? hrozně bychom si přáli miminko a bojíme se, že to nedopadne .....

fykyska
26. bře 2013

AHOJ ! Forum tady určitě je - https://www.modrykonik.cz/diskuse/zdravotni-pro... 😉
Podle toho co píšeš 34 DC by se jednalo - se jedná - o velice časnou graviditu a to v děloze nemusí být zdaleka nic pouze zvýšená sliznice 😉 Sama jsem po GEU a na fóru ti holky určitě poradí...Neházej flintu do žita další kontrola u lékaře určitě ukáže víc...

zamilovanadonej
27. bře 2013

Já při prvním těhu byla už v pátém týdnu, a dr nemohl skoro nic najít ani při vnitřním ultrazvuku. Zatím bych si z toho nedělala hlavu. 😉

mamina
27. bře 2013

Ještě je brzo... HCG 204 znamená,že jsi těhotná teprve necelý týden. Zatím máš v bříšku jen pár buněk,který prostě zatím ještě není vidět. Počkej,za měsíc už tam uvidíš malinkatou ledvinku-plodovej váček-a z toho bude časem to nejkrásnější miminko na světě!.. 😀

stazina
27. bře 2013

Ahoj, určitě nestresuj!! Já byla u dr. 5+1, tzn.35 DPO a v děloze nebylo nic vidět, jen vyšší sliznice a Hcg jsem měla 224..takže bud v klidu, bude vše v pořádku držím palce

janicka85
27. bře 2013

opravdu se nestresuj, souhlasím naprosto s holkama, jdi k lékaři až za 3 týdny a všechno bude ok 🙂

romantika
27. bře 2013

ja mela az 6+neco gestacni vacek takze klid, do 9tt neni mimodelozni ohrozujici, praska priblizne v 9tt. takze zatim cekat a cekat a co si tam prdola vyvede uz je na nem. neboj casu dost a hlavne netlacit na pilu

angelsb
27. bře 2013