Špinění v prvním trimestru. U mě trvá už přes 10 dní

blandik
2. zář 2011

ahojte, chtěla jsem se zeptat, jestli se vám stalo, že jsem déle špinily v prvním trimestru /u mě to trvá již přes 10 dní a není to zahnízdění valjíčka, embryo již jde na UZ vidět), jak dlouho a jestli jste si miminko udržely. Samozřjemě jsem v péči lékaře, jen by mě zajímalo kolik žen má zkušenost, že i přes špinění se těhotenství udrželo. Díky.

pajinka29
2. zář 2011

@blandik Ahojík. Já jsem v podstatě lehounce špinila už tak od 7tt, někdy skoro vůbec, někdy víc a ve 12tt jsem potom krvácela hodně (ale ne jasnou krví),tak mě na týden hospitalizovali, brala jsem ascorutin a ležela a po propuštění jsem ještě tak 14 dní došpiňovala. Zbytek těhu byl naprosto v pořádku a mám krásného dvouletého darebáčka(často si beru tvé rady ohledně vzdoru z jiné diskuze k srdci, takže tě tímto zdravím a děkuji). Nikdo mi pořádně nevysvětlil, co to bylo, placenta byla nedotčená, takže říkali, že to byl asi nějaký hematom, který se mi v tom 12tt uplně uvolnil a proto to vedlo k tomu masivnímu krvácení. Neboj, já myslím, že bude všechno v pořádku. V nemocnici nás tehdy se stejnou diagnozou v různém tt v prvním trimestru leželo aspoň pět a co vím, tak všechny zdárně donosily krásné dětičky.

jop
2. zář 2011

já jsem v průběhu 1. trimestu špinila asi dva týdny (nebyla to jasně červená krev). Miminko v pohodě, žádné potíže, narodilo se přesně v den termínu 😉

hehena
2. zář 2011