Výtok v těhotenství. Postupoval gynekolog správně?

martja81
19. únor 2007

Ahojky, potřebovala bych od Vás radu. Byla jsem u lékaře (menstruaci jsem měla dostat v pátek) nedostala jsem ji, testy byly pozitivní (mimi jsme si přáli), ale lékař mi řekl, že děloha je velká, ale zatím tam nic nevidí, ať přijdu za 10dní (žádnou krev ani moč mi nebral) a ještě jsem se jí svěřila s tím, že mě trápí výtok (četla jsem, že zejména v ranném těhotenství to může být nebezpečné). Lékař mi ale žádné vzorky do laboratoře nenabral, myslíte, že je to správný postup? Díky za odpovědi! M.

marguerite
19. únor 2007

ahoj Martjo...já chytla kvasinky min.týden..jsem tedy už více těhu-nebo budeš tam taky brzo brzičko 😉 ale doktorka mi na to dala jen léky-PIMAFUCIN-čípky a mastičku.. Jestli Tě viděla doktorka a potvrdila kvasinky..tak Ti na to určitě něco dala..ne? aniž by brala stěry..nebo se pletu? Pimafucin se může brát i v těhu..toho bych se nebála 😉

jiji
19. únor 2007

Ahojky, já jsem měla problémy s mykózou už od 6. tt - do 12.tt by jsi neměla brát nic nebo co nejmíň různých léků apod. Já jsem dostala borax glycerinový globulky (ty se údajně můžou i v 1. trimestru) a teprve asi ve 14. tt mi dal doktor Clotrimazol. Celkem na takový infekce trpím, tak počítám s tím, že se mi to bude stále dokola vracet celý těhotenství (klid jsem měla celých 14 dnů a zase se mi ta infekce začala rozjíždět, tak teď zkouším dobírat zbytek těch globulek a uvidím, zda to bude mít nějaký efekt)

martja81
autor
19. únor 2007

Ahoj Marguerite,ona se právě, že do mě vůbec nekoukala tim mikroskopem(tim velkým kukadlem 🙂 )jen mi prohmatala bricho a udělala vnitřní ultrazvuk.A je midivný, že když mám výtok tak mi na něj nic nedala ani nevzala vzorky.M

jiji
19. únor 2007

Já mám taky takovýho doktora, kterej mi vzorky kromě cytologie nebere - ale aspoň kouknul zrcadly a ty kvasinky mi potvrdil (v tom už se většinou nepletu, po tom, co jsem je měla několikrát si už bývám jistá, o co jde ...)

martja81
autor