"Prasknutí v bříšku" při sklonění, stalo se vám to?

lucyanek
21. led 2014

Stalo se vám to někomu? - Při sklonění k zemi vám tak lehce praskne/lupne v bříšku? Nemohlo se mimi něco stát?

muj_smisek
21. led 2014

Můžu osobně říct, že se mi to stalo a né jednou, u první dcerky a teď v druhém těhotenství také. Jelikož bylo v prvním těhotenství vše oka, nikdy jsem to lupání v bříšku neřešila 🙂 a beru to jako součást těhotenství, myslím, že miminku se určitě nic stát nemůže pokud normálně cítíš pohyby, spíše to prasknutí a lupnutí udělalo to miminko, ale nejsem lékař, jen osobní zkušennosti 🙂

dadushe
22. led 2014

@lucyanek Praskání/lupání v břiše jsem měla v prvním těhu. Dokonce jsem se na to ptala i doktorky, koukala na mě jako z jara 😀 Na internetu taky nic....Docela mě to znervozňovalo, nakonec se to rozlousklo až po narození malé, byl to její levý kotník, který sem tam puknul (cca po pár týdnech po narození loupat přestal) 😎 Jak se v tom bříšku vrtěla a kopala, občas to puklo 😀 Teď se tomu už směju, ale měla jsem z toho taky docela nervy 😀

janik1979
23. led 2014

Takové to " prasknutí " v bříšku jsem měla u obou těhotenství. U prvního asi dvakrát a u druhého asi třikrát. Poprvé mě to strašně vylekalo. Obě děti jsou v pořádku a zdravé. Myslím si, jestli to nedělají vazy a úpony, jak jsou namáhané tím těžkým bříškem.

innula
23. led 2014

@muj_smisek Ahoj, tak já jsem jsem to také zažila.. Když jsem se ohnula jakoby se mi něco ohnulo v břiše... nevím, možná placenta..mám ji na přední straně. Nevím, jestli je to co píšeš ty, ale také jsem měla obavy, jestli jsem miminku něco neudělala. Ale pohyby mám četné, tak je to snad ok, miminko tam bude dobře chráněno. Dr. jsem to říkala a také na mě koukal, jako, že vůbec neví a nic na to. Nebude to nic, co by škodilo..doufám.

muj_smisek
24. led 2014