Tlak v pochvě v 17tt, měla jste to některá?

sarah321
25. dub 2013

Ahojky holky chtěla bych se zeptat jsem teď 16+3tt, už týden mě pobolívá podbřišek a píchá to asi jak se roztahuju. Jenže navíc k tomu mám takové tlaky v pochvě jako kdybych tam měla tampon nebo něco? Mám strach jestli není něco s čípkem. Měla jste to některá, jsem z toho nervozní a nevím jestli raději nezajít k lékaři když nic tak pro můj klid.
Děkuju

sonka.77
25. dub 2013

Ne, nic takového jsem neměla/nemám.

petrusew
25. dub 2013

Nic takvého jsem neměla, pokud máš pochybnosti, zavolej nebo zajdi k lékaři.

monihart
2. kvě 2013

Já něco podobného mám. A střídá se mi to s tlaky v konečníku. Říkala jsem to doktorce a ta mi napsala jen magnezko a nijak dál to neřešila. Tak snad to nic není 🙂

mispulina
2. kvě 2013

já jsem rozhodně pro lékaře,měla jsem to,myslela sem sinejdřív, že je to normální a pak že jsem přistydla ale nakonec jsem šla k lékaři a za 5minut 12 ..celej zbytek těhotenství jsem byla pod zvýšeným dohledem,protože hrozil hodně předčasný porod

martinan4
2. kvě 2013

Já něco podobného měla, zdálo se mi, že tam mám jako tampon, který chce vypadnout 🙂 Ale nic to nebylo, já se děsila, že mám sestouplou dělohu a bůhví co ještě 🙂 Ale pro Tvůj klid duše bych zavolala doktorovi a domluvila se s ním 🙂

nikollita
2. kvě 2013

Já jsem něco takového taky měla, začalo to kolem 14.tt a skončilo kolem 18.tt. Nikde jsem s tím nebyla a chlapečka jsem dokonce přenášela 😉

Těhotenský newsletter

Každý týden dostaneš nejdůležitější info do e-mailu

Zjisti víc o svém těhotenství: Těhotenství týden po týdnu. Neznáš týden těhotenství? Vypočítej si ho v Těhotenské kalkulačce.


Modrý koník ti poradí v každém trimestru.
Zjisti víc o prvním trimestru.
Zjisti víc o druhém trimestru.
Zjisti víc o třetím trimestru.
Jak se zjišťuje pohlaví dítěte?.
Důležitá jsou různá vyšetření v těhotenství.
Určitě tě nemine 3D ultrazvuk.
Nebo také screening v 1. trimestru.
Někdy se může objevit i streptokok v těhotenství.