Přibírání na váze. Jak to bylo u vás?

majaa123
10. čer 2022

Ahoj holky, chce se zeptat jak moc jste přibraly v těhotenství já jsem v 29+2 tt. Včera jsem byla u lékaře na kontrole při vážení mi sestra řekla že se mám omezovat v jídle že jsem hodně přibrala váha před otěhotněním 73 kg včerejší váha 81,6kg. Snažím se jíst zdravě hodně ovoce zeleniny (sem tam nějaké hřešení) hodně chodím na procházky tak 4x do týden 7 km. Tak teď nevím jestli nějak omezit jídlo.. děkuji za vaše komentáře, rády a zkušenosti...

curliess
10. čer 2022

Já měla tou dobou nahoře asi 10kg, ted jsem 32+2 a přibrala jsem 11,7. Nikdo mi nikdy nic na váhu neřekl, ale je pravda ze před těhotenstvím jsem měla asi o 10kg nižší počáteční váhu než ty. Každopádně to podle mě není žádná hrůza ten přírůstek, jez jak ti je příjemně, pokud to nejsou výhradně dorty a čokolády tak bych vůbec neřešila…

malinkata
10. čer 2022

Podle mě je to akorát.
Já jsem 31 týden a mám nahoře 5kg. Nemám totiž moc potřebu jíst, nechápu. Je to moje 4 těhotenství a při prvním 10kg,druhem 8,5 třetím 12 a teď to stojí.

titina12
10. čer 2022

Hlavně neomezuj jidlo uvědom si ze tvé tělo neživí jen tebe ale také miminko podle mého je jedno kolik pribereš hlavní je aby miminko bylo v pořádku a ty taky 🙂 neboj kojením a procházkami s kočárkem to půjde raz dva zase dolu 🙂 já se taky hlídala abych ne neplácala a na konec jsem měla skoro 30kg nahoře ale u mě to bylo hlavně kvůli zavodnění :/ teď jsem skoro 8m po porodu a mám ještě těch 7-8kg nahoře právě jsem prestala kojit tak to teď taky půjde dolu a hold co nepůjde dolu samo musím vyběhat 🙂 každá žena je jiná 🙂 a každá to má jinak 🙂

zoehk
10. čer 2022

S prvním jsem se hlídala a přibrala 20kg, teď s druhým se nehlidám a mám ve stejném dni jako s prvním o 1kg pribrano méně.

majaa123
autor
10. čer 2022

Děkuji za odpověď a názory

ferda90
10. čer 2022