Používáme cookies. Více informací zde.
Zavři

Cvičení v těhotenství - co jste cvičily vy?

baruska24
28. led 2019

Ahoj chci se vás zeptat co jste cvičili v těhotenstvi? Já před těhotenstvím chodila 3x týdně do fitka, tak se ptám zda je vhodné si tam chodit lehčí cviky zacvičit posilovat nohy ruce prsa záda ramena, samozřejmě nezvedat těžké váhy. Máte někdo z fitness v těhotenství zkušenosti? Jsem 14tt

kris96
28. led 2019

@baruska24 tak já jsem se rok zpět připravovala na bikini fitness, otěhotněla jsem po přípravě - když jsem chodila do fitka 6x týdně.
Měla jsem v plánu, jak i v tehu budu navštěvovat fitko, udržovat se v kondici, jenom lehké váhy, jak říkáš ruce, ramena, prsa, zada a opatrně nozky.
No a realita? 😄 Jsem 25tt a ve fitku jsem byla 2x a to už je dlooouho. První trimestr jsem prozvracela, pak období neustále únavy a momentálně mám poslední týdny už takový břicho, ze jsem rada, když vyjdu schody do 3 patra nebo kopec, když jdu do práce 😄 Největší fitko je pro mě se obout nebo si nasadit ponožky, takže tak 😄
Ale třeba to budeš zvládat lépe, ale já měla představy úplně jiné, fitko bych fakt nezvládla 🙂 Chodím navíc do práce každý všední den, takže jsem rada když přijdu a odpocivam, myslím ze i to miminko mou energii proste potřebuje. Takže asi jedině zkusit a řídit se podle pocitu.

baruska24
autor
28. led 2019

@kris96 no tak já jsem doma na PN protože moje práce na směny a hluk tam není nic pro těhotnou tak mám fůru času už jsem byla minulý týden 2x a dnes a bylo to v pohodě tak uvidím jak to půjde dál

malinkaelinka
29. led 2019

Já jsem loni v létě na sobě dost zamakala, k obvyklým aktivitám jsem přidala 3krat týdně fitko, pořídila si jídelníček od M.J.Totha, podařilo se mi krásně vysekat tělo, poprvé v životě buchty na břiše. Těhotenství jsem zjistila před Vánoci a od Nového roku je mi zle a šílená únava. Tělo vypadá hrozně, jsem rozmekla až běda, věčně nafoukla. Teď už se mi začíná dělat lépe a pokud to půjde, chci se brzy do fitka vrátit. Malé váhy, zlehka procvičit celé tělo, snad snad půjde. Nehodlám se proměnit ve velrybu už na začátku :D štve mě i jídlo, z plná věci j mi blbě, neprijmu skoro žádné tuky, naopak sacharidy jen lítají (ne sladkosti, ale hlavně ovoce a pečivo - dělají mi dobře)

jenny91
29. led 2019

@baruska24 Já cvičím už v druhém těhotenství podle knížky Jillian Michaels Hurá, miminko! Byla to moje oblíbená cvičitelka už před těhotenstvím. Pro netěhotné mívá cvičení opravdu veeelmi výživná, a na těch těhotenských mi plně vyhovuje, že si u toho člověk na jednu stranu sice mákne a má pocit, že se opravdu hýbe (to mi v prvním těhu taaak chybělo, než jsem tu knížku objevila!!! :D ), ale zároveň je to modifikované pro těhulky (podle trimestrů). Takže tam není nic, co bys v daném trimestru dělat nemohla, a zároveň tam najdeš obecná doporučení typu "když se zadýcháš, dej si ihned pauzu". V minulém těhu jsem v tom první trimestru byla fakt nešťastná (bříško rostlo, ale váha šla dolů, jak ubývaly svaly, a sílu jsem bez posilování neměla žádnou), ale potom jsem si zase připadala jako člověk 🙂 (Jsem závislák na cvičení, takže když jsem měla někdy třeba kvůli úrazu nucený klid, děsně jsem trpěla.) No a pak jsem byla fit de facto po celé těhotenství a i váha pak šla po porodu dolů úplně zázračně. (I když v tom můžou být i další faktory, to nevím.) (Kdyby se ti nechělo si ji pořizovat, napiš sz a můžu ti dát třeba typy na konkrétní cviky nebo nějaká ta obecná doporučení.)

Sem začni psát odpověď...

Odešli