Cvičíte v těhotenství?

lrg
22. lis 2012

Hele holky chodíte cvičit? Já se k tomu pořád nemůžu dokopat a vymýšlím si důvody, proč nejít A mám z toho samozřejmě výčitky a strach, jestli to moje tělo potom vůbec zvládne. Ale chodím normálně do práce, dálkově ještě studuju VŠ, takže po práci jsem ráda, když můžu běžet domů a zalézt k televizi. Kor v tomhle počasí
Uklidníte mě, že těhu cvičení není zásadní?

lv
23. lis 2012

ahoj, pokud se cítíš dobře, netrápí tě záda, přiměřeně se hýbeš - což asi ano, i chůze do práce je pohyb, tak není nezbytné cvičit, naše maminky a babičky určitě taky na gravi-jógu nedocházely 😅 ..odpočívej, i tak toho máš dost.

kristi
23. lis 2012

necvicim ani nehodlam, proc? zvlast kdyz mas praci.....se staci obcas projit

llluckaaa
23. lis 2012

Necvičila jsem ani při prvním ani při druhém těhotenství. I bez těhotenského cvičení jsem měla pohybu dost.

veri25
24. lis 2012

já taky necvičila, nechtělo se mi a chtěla sem si těhotenství užít a ne se trapit nějakým cvičením, to mi stačilo po porodu a taky sem chodila jen na procházky, takže pokud jak říkáš chodíš do práce a tak, tak to stačí, neměla by ses zas přeceňovat aale taky odpočívat, takže nožky nahoru a do rukou náky dobroty 🙂

pajenka
25. lis 2012

Ahoj, já cvičit chodím, ale jen proto, že jsem doma a mám to v rámci předporodního kurzu. Pokud bych chodila do práce, tak bych na to neměla čas a ani sílu. Myslím si, že cvičení je prospěšné (nebolí mě tak záda, posiluju svaly), ale není povinné. Pokud z jakéhokoliv důvodu cvičit nechodíš, je to jen a jen Tvoje věc 🙂 každému vyhovuje něco jiného.

daasenka85
25. lis 2012