Cviky a protahování v těhotenství, poraďte

chajdaloupka
15. čer 2015
Zdravím všechny, chtěla bych poprosit o radu. Jsem v 9 tt a jsem doma na nemocenské, bývá mi často špatně tak celý den ležím a prodýchávám nevolnosti. Chtěla bych se zeptat na nějaké cviky na protahování nebo vyloženě cvičení, které by mi neublížilo. Jsem strašně ztuhlá a mam pocit že mě bolí každý sval... Děkuji 🙂
renabelly
15. čer 2015
Zdravím 🙂 mě bylo v prvním trimestru také hodně nevolno. Nejvíc mi pomohlo, když jsem něco dělala - např. jsem každý den cvičila jógu a tančila orient. tance. Oboje jsem cvičila už dlouho před otěhotněním a dělalo mi to opravdovou radost, takže jsem na nevolnost kolikrát úplně zapomněla 🙂 Jízda na kole byla taky fajn. Zkus dělat něco, co jsi dělala už dřív a rozhodně můžu doporučit tu jógu (těhotenskou). Já jsem např. moc ráda cvičila tohle: https://www.youtube.com/watch?v=44fYnoSLL3c
chajdaloupka
autor
15. čer 2015
@renabelly ahoj, děkuji za radu, já před těhotenstvím znala jen práci v kanceláři, takže jsem pohybu nic moc nedala, pak se nám nedařilo miminko, tak jsem podstoupila hormonalni stimulaci a pribrala tak 6 kilo... je to des, necitim se vubec dobre a hlavne kdyz se na sebe podivam, proto bych chtela vyuzit pobytu doma a neco delat at se uvolnim a dam nejak do poradku... ale nechci ublizit miminku
kytka12
15. čer 2015
@chajdaloupka Co třeba procházka, práce na zahrádce? Nějak odvést myšlenky... Já jsem nyní v 6 týdnu těhotenství mám za sebou IVF a ještě beru nějaké hormony, taky mi není nejlíp, ale radši jsem v práci než doma. Občas se mi motá hlava, bolí mě žaludek, občas bolí břicho. Nejlíp mi je venku na procházce a pak mi dobře dělají bublinkový nápoje a pomeranče. Nebo zkus jít plavat, jestli máš poblíž nějaký bazén nebo koupaliště, případně relaxační masáž.

Sem začni psát odpověď...

Odešli