Používáme cookies. Více informací zde.
Zavři

H.E.A.T. v těhotenství, chodily jste?

hanirek
20. říj 2016

Ahoj holky. Dnes konečně ukázal test jasně zřetelné // a druhý pořádné +. Jsem z toho strašně šťastná, jen mám dilema. S kamarádkou chodíme pravidelně na H.E.A.T. Chodila některá z Vás i v prvním trimestru těhotenství, nebo je lepší to teď na chvíli pro jistotu vynechat? Třeba naše cvičitelka teď porodila a lekci vedla až do 8. měsíce, to jsme ji teda obdivovaly, jak to zvládala 🙂 Ale nevím, jestli cvičila i v počátku těhotenství, to jsme k ní ještě nechodily...

astyna
20. říj 2016

Cvičitelka je zvyklá, pokud chodíš už několik let, zvládneš to (třeba) taky. Já tam byla párkrát a je to fakt záhul, to si nedovedu představit jako těhotná. Pokud to teda máte jako u nás - na pásu, kde se nastavuje výška běhu nebo "chodu". Takové pilates jsem cvičila až do cca zač. 2. trimestru a v pohodě 🙂

hanirek
autor
20. říj 2016

@astyna Nějakou dobu už chodím. Záhul je to vždycky. Právě by mě zajímalo, jestli to může nějak uškodit v 1. trimestru, kdy na sobě "zatím" nic moc nepozoruji...

dasula10
20. říj 2016

Ahoj, podle mého, pokud dr.vylozene nedoporuci, tak bych chodila dal. Pujdes si ve švem tempu 😉
Zatez dávat nemusis, prostě si pujdes podle svého 🙂

ukki
20. říj 2016

měli jsme tam teď jednu těhulku a chodila celou dobu, taky si myslím, jet si podle svého, co ti tělo dovolí 🙂

hanirek
autor
20. říj 2016

tak uvidíme, co mi řekne v pondělí doktor 🙂 děkuji vám za reakce 🙂

magdanaty
20. říj 2016

Já všude četla, že by HEAT vadit neměl, pokud se cítíš ok. Před otěhotněním jsem na něj taky chodila, ale pak se mi při něm párkrát udělali nevolno, že jsem musela skončit v půlce hodiny, tak jsem se rozhodla to neriskovat a vykašlala jsem se na to. A to jsem měla fyzičku dobrou...ale miminku se to prostě nelíbilo🙂

mykolaapsi
20. říj 2016

Taky bych chodila, pokud už jsi zvyklá. Otřesy tam nehrozí, břišní svaly se až tak neposilují, takže v klidnějším tempu proč ne 😉

babovka_babovicka
20. říj 2016

@hanirek chodím a úplně v pohodě💪 přece jen je to přirozeny pohyb a ten je vždy jen ku prospěchu😉

astyna
21. říj 2016

@babovka_babovicka

HEAT je asi všude jiný - já jsem chodila na cvičení, kde jsme po pásu i skákali, což nepovažuju za super pohyb pro těhotnou. Jasně, může to odmítnout, ale co pak z toho cvičení má. Nejsem toho zastánce, je to moc "do úmoru". To už jsou lepší procházky nebo plavání, to je aspoň přirozený pohyb 🙂 Navíc je spíš potřeba posílit svaly pánevního dna, což heat neudělá.

babovka_babovicka
21. říj 2016

@astyna my tam neskáčeme, prostě jdeme rychle, když nemůžu zpomalím. Baví mě to a sami instruktoři a doktor mi potvrdili, že to je OK. Jedna instruktorka předcvičovala i v den porodu ... lepší než nedělat nic, hodně teď přibírám a to je pro mě (+ mimi a moje tělo celkově) určitě horší, než HEAT 🙂 ale každý podle svého uvážení.. něco, na co je tvoje tělo zvyklé ti prostě ublížit nemůže, tak jsem to alespoň četla v "nové" knize "Těhotná a stále fit", která vychází z nových studií. Tam se doporučuje i běh, zase - v případě, že jsi na něj zvyklá 🙂

astyna
21. říj 2016

@babovka_babovicka

vše je o zvyku a kondici, to souhlasím. Já jsem až do 34.tt pracovala ve skladu, kde jsem se naběhala až až 😀 ale cvičila jsem dlouho pilates, to mi hodně pomohlo na zpevnění pánevního dna a hlavně Kegelovy cviky na vypuzení plodu. Spíš takový styl cvičení, já moc na ty hromadné aktivity nikdy nebyla 😀

vladulkaa
24. led 2017

Ahoj holky, jestli je to ještě aktuální - já jsem instruktorka H.E.A.T.u a cvičila jsem cca do 5. měsíce 4 - 6 hodin týdně, pak jsem to stáhla na 3 a od února budu mít 2 hoďky týdně - asi do 31. týdne a pak se uvidí, jestli ještě půjdu dál nebo už zůstanu jen u jógy a plavání. Jsem teď na začátku 8. lunárního měsíce. Už se začínám dost zadýchávat, ale jinak je to pohyb naprosto vhodný pro těhotné 🙂 Zpomalit můžete kdykoliv!

Sem začni psát odpověď...

Odešli