Používáme cookies. Více informací zde. OK

Rozestup břišních svalů v těhotenství

suzitweetty
22. kvě 2016
Ahoj těhulky,maminky... Prosím o radu, měla jste nebo máte některá rozestup břišních svalů v těhotenství? jaké cviky cvičíte na posílení svalů aby rozestup nepostupoval tak rychle. Děkuji moc za rady 🙂
pt1981
22. kvě 2016
@suzitweetty ahoj, myslim, ze v tehotenstvi s tim nenadelas nic, spis az po porodu. Nas ucili v porodnici lezet na posteli a jakoby vtahnout bricho dovnitr a vydrzet...
clairinka
22. kvě 2016
@suzitweetty V tehotenstvi nic, protože od cca pulky se uz nesmí cvicit cviceni na aktivaci brisnich svalu... Po porodu nejprve cvicit sikmy brisni a az se ta diastáza zaceli, tak teprve potom primy brisni svaly
parva
11. říj 2016
@suzitweetty Můžu se zeptat, jak ti to dopadlo? Já měla rozestup po operaci, ne po těhotenství, museli mi ho nakonec sešít. Tři roky potom jsem těhotná a v 25t mě to začíná zase bolet (bohužel byl bolestivý, asi na blbém místě)... Dost se teď děsím dalších měsíců i toho, jak to bude potom.
suzitweetty
autor
26. říj 2016
@parva po porodu kontrola na oddeleni sestinedeli rehabilitacni sestrou. Rozestup na 2prsty. To je pry dobre. Bude dostacovat cviceni. Prvne cviceni na sikme brisni a pozdeji na prime. Hen s miminkem je to zahul najit cas na cviceni. Jsem 2,5m od porodu a rozestup mam ani ne na cely prst a priznam se ze skoro necvicim 😞 posilovna s mimcem 🙂 tak drzim palce at je co nejmensi a bez problemu po porodu

Sem začni psát odpověď...

Odešli