Slabá menstruace po vysazení hormonální antikoncepce

marci
25. bře 2007

Po vysazení HA mám hodně slabou menstruaci. Trvá tak 2-3 dny a je opravdu hodně slabá. Máte s tím nějaké zkušenosti. Může jít o nějakou hormonální poruchu? HA už neberu cca 1 rok

leto79
25. bře 2007

ahoj marci, ja tiez neberiem _HAK asi rok, a tiez mam slabu menstruaciu - v podstate krvacam tak 2 dni a potom asi asi dva dni len tak trosku a raz za den... ale nemylsim ze by to mala byt nejaka hormonalna porucha...

marci
autor
25. bře 2007

a ptala ses na to doktora?

leto79
25. bře 2007

nie nepytala som sa, ale o tyzden idem na ultrazvuk tak sa mozem opytat...

vies ja som mala vzdy slabu menstruaciu...

ja vynicim tak 5-6 vloziek za celu MS a niekedy ani tolko nie...

kim
25. bře 2007

Tak nejsem odborník ani lékař, ale mám toho hodně pročteného a myslím, že to tak O.K.zase nebude!!!!!!Vypadá to na nedostatečně narostlou děložní sliznici!!!!!"Správná" menzes by měla trvat tak 4-5 dní.S tím, že se den rozjíždí, pak je den dva sytě červená a pak den dva slabá a třeba jen špinění.Raději bych si zavolala k Dr.nebo zkuste najít na netu něco o menzes, je tam toho spousta!!!!!
Já jsem tyto pocity měla tak max.2měsíce po vysazení, pak se to rozjelo a od půl roka od vysaz.mě už začaly i menstr.bolesti břicha...

kim
25. bře 2007

Na rodině, něco málo je: http://www.rodina.cz/clanek4015.htm toto je odtamtud:
Normální menstruační krvácení trvá průměrně pět až šest dnů a jeho intenzita většinou probíhá takto:
slabé - silné - střední - slabé - velmi slabé
nebo: silné - silné - střední - střední - slabé

emjee
25. bře 2007

marci a ty si sa pytala doktora? lebo ten ti da jednoznacnejsiu odpoved ako navstevnicky fora, ktore su vacsinou laickami, co sa tyka mediciny

lavinia
25. bře 2007