Používáme cookies. Více informací zde.
Zavři

Zhoršení pleti po antikoncepci

elsy3
12. srp 2019

Ahoj holky, ráda bych Vás poprosila o radu - začala jsem cca 8 měsíců po porodu dcery užívat antikoncepci Jangee, kterou mi doporučila gynekoložka. Beru teprve první platicko, ale mám pleť jako patnáctiletý puberťák. Nikdy jsem neměla žádné potíže s pletí, s předchozí antikoncepci jsem byla spokojená, ale doktorka mi ji nedoporučila, prý je zastaralá a obsahuje hodně hormonů. Stravuju se pořád stejně, nekojim. Přemýšlím o změně, doporucite mi Vámi osvědčenou antikoncepci, která Vám vyhovovala a byla cenově přístupná? Děkuji 🙂🙏

nanyh
12. srp 2019

Já brala ayreen a byla jsem spokojená. Ba naopak jsem měla nejkrásnější pleť jako nikdy 😀

zelenaesmolda
12. srp 2019

@elsy3
je uplne jedno co sedlo ostatnim protoze tobe to sednout nemusi,je treba to vyzkouset.

elsy3
autor
12. srp 2019

@zelenaesmolda Je mi to jasné, jen jsem z toho byla překvapená, vždycky jsem měla pleť hezkou. Jen mě zajímalo, jaké zkušenosti mají ostatní a s čím byly spokojeny.

marketanova
16. srp 2019

Ano, to se mi teď v poslední době taky děje..mám hroznou pleť

zelenaesmolda
16. srp 2019

casto je problem se spatnou pleti zpusobeny klimatizaci v praci,ty klimatizacni jednotky jak se necisti tak je v nich spoustu bakterii,ktere na nas foukaji a zpusobuji akne...

evbu
6. lis 2019

já měla nejlepší pleť po Minervě.... To co ale nastalo po vysazení už nikdy! Rok a půl s akné pořád od vysazení bojuju.... takže popřemýšlej, jestli to to pak za to stojí

Sem začni psát odpověď...

Odešli