1. IVF v březnu 2012

plumeria
4. bře 2012

Ahoj, právě začínáme hormonální stimulaci před 1. IVF. Je na tom někdo stejně? Pojďte popovídat a vzájemně se podpořit 😉

plumeria
autor
5. bře 2012

Tak doufám, že tu v tom v březnu nebudu sama 🙂

rory_g
5. bře 2012

@plumeria ahojky, rády Tě přivítáme: https://www.modrykonik.cz/diskuse/tema/1-ivf-pr... 🙂 @zelvik začíná už příští týden a já začátkem dubna, pokud všechno půjde dobře 😉

zelvik
5. bře 2012

@plumeria
@rory_g Ahoj, je to tak. Zítra jdu na ultrazvuk a uvidím, čím mě vybaví a co mě čeká. Dám určitě info. Momentálně mám ale šílenou rýmu a je mi docela bídně. Doufám, že to nechytí mm, aby se to neprojevilo pak na spermiích a nešlo to do háje.

studentkakarolina
6. bře 2012

Ahoj
jsem studentka VOŠ zdravotnické, oboru všeobecná zdravotní sestra. Jako téma absolventské práce jsem si vybrala "psycho-sociální problematika asistované reprodukce". Tímto bych Vás chtěla požádat o pomoc s vyplněním dotazníků. Vše je anonymní. Ráda Vám koncem dubna pošlu výsledky mého průzkumu. Pokud máte zájem mi pomoct, napište prosím na email vodickova.karol@gmail.com.
Přeji krásný den 🙂

plumeria
autor
6. bře 2012

@rory_g
@zelvik Ahoj, ráda se k vám přidám. Já už jsem začala stimulovat. Taky jsem nachlazená. Hodně mě bolí v krku, tak stříkám Tantum a snažím se léčit.

zelvik
6. bře 2012

@plumeria Ahoj a byla jsi před stimulací na ultrazvuku? Co ti k tomu řekli?Já byla dneska (jsem 23.DC a v pátek nebo v sobotu bych měla dostat MS). Čekala jsem, že mi už dají s sebou léky a NIC. Nelíbila se jí vysoká děložní sliznice (18mm) a ať prý přijdu na ultrazvuk v den, jak mrchu dostanu, nejdýl 3.den. Tak jsem z toho jelen...

plumeria
autor
6. bře 2012