Arleta - Kostelec nad Orlicí, podělme se o své zkušenosti

jane_s
8. led 2013

Ahojky holky, najdou se mezi vámi ty, které mají nějakou zkušenost s centrem Arleta? V pátek se tam s manželem chystáme poprvé, tak mě zajímají vaše dojmy apod. Budu se těšit🙂

mismiss
28. čer 2013

ahoj.my tam byly ve středu poprvé. Jak u vás?

versko
28. črc 2013

Arleta je super🙂 můžeme 100% doporučit 🙂

clarinula
29. črc 2013

Dobrý den,
jmenuji se Klára Tomešová a studuji v Praze porodní asistenci. Tento rok mě čekají státní zkoušky a také psaní bakalářské práce. Jako téma mám vývoj asistované reprodukce. Proto bych se chtěla obrátit na Vás a poprosit o pomoc s vyplněním dotazníku. Je jedno, kdy jste podstoupily IVF. Dotazník ještě nemám úplně připravený, ale byla bych ráda, kdyby se některé z Vás ozvaly a můj mail a dohodli se na případné spolupráci. Děkuji předem za pomoc Klara.Tomesova@seznam.cz

jennyska
20. zář 2013

Ahoj snažilky, maminky a těhulky,

na MK máme takovou společnou knihovničku, kterou si tady s maminkama tvoříme a každá z Vás se do ní může přidat. Jsou v ní jak obecné informace o věcech týkajících se těhotenství, mateřství, tak hlavně Vaše cenné zkušenosti. 😉

Máme v ní i téma Arleta IVF s.r.o. Kostelec nad Orlicí a protože Vy s ním máte zkušenosti, myslíte, že byste mohly vložit svou vlastní zkušenost na https://www.modrykonik.cz/arleta-ivf-s-r-o-kost... 🙂

Pokud svou zkušenost vložíte, pomůže to i ostatním ženám, které právě shánějí informace o tomto centru a rozhodují se mezi různými centry v ČR. Díky Vám najdou zkušenosti na jednom místě přehledně a rychle. 🙂

Děkuji Vám a přeji krásný den!
Jennyska

zuzkaap
12. lis 2018

Ahoj, chtěla bych poprosit, zda mi můžete doporučit arletu a zda někdo máte kladné zkušenosti. Bohužel jsem teď prodělala par operací a jinak než uměle, to nepůjde. Přemýšlíme nad klinikou Arleta, Sanus v hk a nebo Pronatal v Praze. Děkuji 🙂

malanoha
17. led 2019