Arleta nebo Sanus. Který je lepší?

lili1989
8. únor 2011

Ahoj všem.
Jsem tu nováček a měla bych otázečku, možná některá z vás měla zkušenost, z arletov nebo sanusem hk. Kde je lepší? Mně teď čeká 2 ivf tak uvažuji nad arletov. Dopředu děkuju za odpovědi.

wobludka
10. únor 2011

Ahoj, na to je těžká odpověď - obě dvě centra mají spoustu příznivců jako odpůrců, úspěchy i neúspěchy... Stejně tak jeden doktor někomu sedí a druhý ho nemůže vystát. My máme chlapečka z hradeckého Sanusu a během léčby i prvního trimestru, kdy jsem byla v Sanusu hospitalizovaná, jsem byla naprosto spokojená. Takže pokud by jsi se pro něj rozhodla, můžeš se ozvat a zkuíme vybrat dr. ,,na míru". S Arletou zkušenosti nemám, ale předpokládám, že i ,,Arleťačky" Ti rády pomůžou.

lili1989
autor
12. únor 2011

Ahoj wobludko,diky za radu,ja totiš před 3 mesici, jezdila do sanusu na sve prvni ivf k doktoru Dejmek, a ke komu jezdila ty?
Maš pravdu ře na centrah nezaleři jde to spiš oščesti jasem takove ščesti nemnela, ale nejde jen o to ře nevyjšlo,mnela jsem takovyj pocyt jakobyh doktor, to nebral vařne,takbyh htela skusit tu arletu navic tam muřeš pozorovat jakse vivije embria.

jennyska
20. zář 2013

Ahoj snažilky, maminky a těhulky,

na MK máme takovou společnou knihovničku, kterou si tady s maminkama tvoříme a každá z Vás se do ní může přidat. Jsou v ní jak obecné informace o věcech týkajících se těhotenství, mateřství, tak hlavně Vaše cenné zkušenosti. 😉

Máme v ní i téma Arleta IVF s.r.o. Kostelec nad Orlicí a protože Vy s ním máte zkušenosti, myslíte, že byste mohly vložit svou vlastní zkušenost na https://www.modrykonik.cz/arleta-ivf-s-r-o-kost... 🙂

Pokud svou zkušenost vložíte, pomůže to i ostatním ženám, které právě shánějí informace o tomto centru a rozhodují se mezi různými centry v ČR. Díky Vám najdou zkušenosti na jednom místě přehledně a rychle. 🙂

Děkuji Vám a přeji krásný den!
Jennyska

muddledgirl
10. lis 2013