• Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO
  • Doporučujeme: Beremese.czModrastrecha.cz
  • Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO

Dotazník k bakalářské práci: Léčba neplodnosti u žen

30. prosince 2013 
Vážené dámy,
Jmenuji se Kateřina Burešová, jsem studentkou Vysoké školy zdravotnické, o. p. s, v oboru Porodní asistentka a píši bakalářskou práci na téma:,, Léčba neplodnosti u žen z pohledu porodní asistentky“. Cílem této práce je zjistit nejčastější příčinu a léčbu neplodnosti.
Tento dotazník je anonymní, získané informace budou použity pouze ve výše uvedené
práci. V případě otázek mne kontaktujte na e-mailové adrese: Lecba.neplodnosti.BC@seznam.cz

Dotázník zde:
http://s.click4survey.cz/7b003fd9
29. pro 2013 ve 20:49  • Odpověz  • To se mi líbí
@knasla dívala jsem se do dotazníku a i když bych ho ráda vyplnila, tak jsem se v něm nenašla :zipper_mouth: a to kvůli poslední otázce, protože nejsem nyní po léčbě těhotná (mám dvě děti po IVF)
29. pro 2013 ve 20:59  • Odpověz  • To se mi líbí (1)
@knasla taky si myslím, že je dotazník trochu zavádějící. Možná by stačilo poslední otázku pozměnit a zeptat se, jestli léčba vedla k otěhotnění (nebo ji úplně vynechat, pokud je cílem zjistit nejčastější příčinu a úspěšnost nebude součástí práce). Ne každá maminka je po léčbě těhotná zrovna teď, mě se prcek narodil už v březnu :wink:
29. pro 2013 ve 21:09  • Odpověz  • To se mi líbí
Dotazník jsem vyplnila, ale ta poslední otázka je fakt špatně zvolená, zadařilo se nám nakonec po IUI a těhotná nejsem nyní...
29. pro 2013 ve 21:17  • Odpověz  • To se mi líbí (1)
Poslední otázku bych formulovala spíše jinak(vedla léčba k otěhotnění).
29. pro 2013 ve 23:25  • Odpověz  • To se mi líbí (1)