Inseminace byla rychlá, nic jsem necítila. Je to ok?

equinka
24. srp 2009

Ahoj kolegyňky, dnes jsem byla po dlouhé době (několik let) na inseminaci a zdálo se mi to nějaké odbyté... Dřív to trvalo a taky trochu bolelo, než se šlaufek došťoural do dělohy. Dneska to bylo hotové hned, nic jsem necítila, jako by nandal a hned zas vyndal zrcadla. Navíc mi to všechno vyteklo, než jsem sešla schody. Na záchodě už jsem měla celé kalhotky růžové, jak to obarvili při čištění. No není to divné??

ast
24. srp 2009

ahoj equinko, já myslím, že inseminace nemusí být bolestivá. Nejsem lékař, ale myslím si, že to, že to nebolelo, neznamená nic špatného. Pokud tě to trápí, proč se nezeptáš doktora? Držím palce.

vendulak
24. srp 2009

equinko já taky myslím, že inseminace nemusí být bolestivá, ale co vím rozhodně by si tam po ní měla nějakou dobu v klidu poležet a pak být "ucpaná" 😀 právě proto aby všechno hned nevyteklo... 😉

cabalkova
24. srp 2009

Ahoj equi, tak ja mam za sebou inseminace dve (dnes jsem bohuzel zjistila, ze obe neuspesne), kazdopadne to probihalo uplne stejne jako u tebe a i to tak holky popisuji.... takze zadne ucpavky se nekonaly. 😵

koblichzek
24. srp 2009

Eq, IUI mě také nebolela a pak jse tam musela ležet s pánví výš než hlava 20 minut.

karla19
24. srp 2009

Ahoj.Jsem po uspěšné IUI,taky me to nebolelo,po vstriknutí jsem uz nevstala,presunuli mne do postele a podlozili hodne nohy,zavezli na pkoj a pul hodiny jsem ležela.Asi na tom něco bude. 😉
kobli gratuluji 🙂

koblichzek
24. srp 2009

Díky Karlo a tobě taky, my už to máme ale z KETu, ale i tak jsme šťastní 😵 . Držte se

eloana
24. srp 2009

ahoj no ja byla 3 x na iui a kazda byla jina. prvni nebolela.Druha docela dost a treti jen malinkato.Nelezela jsem ani minutu. Povedla se treti IUI ovsem skoncilo to drive nez to poradne zacalo.

equinka
autor
25. srp 2009