Sháním někoho, kdo by mi daroval vajíčka

avel
28. pro 2011

Ahoj všem, nejsem úplný začátečník ve snažení o mimčo ☹ ale okolnost mě přinutila se přihlásit na toto fórum. Přešla jsem ze soukromého centra do státní kliniky, protože už si se mnou nevěděli rady (3 IVF) a našla jsem odborníka, který by mi mohl pomoci. Narazila jsem ale na závažný problém - protože nemám vlastní vaječníky a potřebuji darované, tak ve státním sektoru mají nedostatek dárkyň (čekací doba cca 2 roky). Pokud seženu dárkyni pro jinou zájemkyni posunu se na druhé místo. Proto sháním někoho kdo by daroval vajíčka (CAR Praha Apolinář). Díky moc všem za pomoct (prosím pokud někoho znáte přepošlete mu mojí prosbu). Tak dlouho nemohu čekat : 😔

tehulka12
29. pro 2011

@avel koukám,že ti nikdo nenapsal.Není to jednoduché sehnat dárkyni.Asi bych zkusila i jiné srvry,které se zabývají rodinou a těhotenstvím.
Jen mě napadá www.emimino.cz , www.rodina.cz
Možná nejdeš ještě nějaké jiné.držím ti pěsti,a´t rychle najdeš.

avel
autor
29. pro 2011

@tehulka12 díky za typy určitě to budu zkoušet všude možně - no ani mi nic jinýho nezbývá 😔

elana
29. pro 2011

@avel osobní zkušenost nemám, ale podívej, tady najdeš třeba spřízněné duše: https://www.modrykonik.cz/diskuse/tema/jake-mat... . A možná zkusit jiný CAR, u Apolináře to opravdu strašně dlouho trvá, např. v Reprofitu (Brno) by to ale tak dlouho údajně být nemělo. Holky Ti tam jistě poradí, já osobní zkušenost nemám, i když jsme se na prcka taky načekali, tak my měli problém jinde.

zoditka
29. pro 2011

@avel Ahoj, já bohužel nepomůžu, sama mám za sebou těch pokusů už vícero a syna po IVF... jen se chci zeptat, odkud jsi? Mám kamarádku, která má dítě díky darovaným vajíčkům, sama mít nemohla, a v "našem" CARu čekala na vajíčka jen 4 měsíce!!! Takže bych fakt doporučila, pokud to jde, změnit CAR. Každopádně ti přeju hodně štěstí!!!

jananovacek
29. pro 2011