Zkušenosti s doktorkou Hanou Višňovou a IVF Cube Praha

harysek
23. srp 2011

Ahoj holky,
protože jsem prodělala dva neúspěšné pokusy IVF a vlastně mě čeká poslední- častečně hrazený pokus, musím se rozhodnout, do jakého centra se svěřím,abych měla pocit, že tam pro mě udělali veškeré maximum, které měli. Do této doby jsem chodila do centra, kde jsem od lékaře získala jen velice málo informací. Personál byl velice vstřícný a milý, klinika krásná i doktor mi připadal fajn. Jenomže po druhém pokusu jsem začala být nejistá a začala jsem cítit, že není na klinice něco úplně v pořádku a že se mně tam nevěnují natolik, jak by měli. Spoustu věcí jsem se dozvěděla z netu. Protože se mi druhý pokus nepodařil, upadla jsem do depresí a týden proležela v posteli s pc a hledala, kde se mohla stát chyba. Moje kamarádka, mně doporučila právě dr. Višńovou. Dříve pracovala v Plzni. Te´d je primářkou na nové klinice CUBE v Praze.Kamarádce pomohla ke zdárnému konci, když už nad ní všichni lámali hůl. Měla totiž velké zdravotní problémy, pokoušeli se o mimčo několikrát a už to vzdávali, když dostali kontakt na tuto lékařku. Proto bych ráda uvěřila, že je to třeba právě ona, která mně pomůže , a kde to výjde.

Prosím vás tedy, pokud máte s touto klinikou, nebo s touto p. dr. nějaké zkušenosti, podělte se o ně se mnou/ s námi. Moc děkuju 😉

rose8
8. říj 2011

ahojky,

já jsem dostala kontakt na paní doktorku Višňovou od kamarádky, která má za sebou v IVF CUBE už 1 úspěšný cyklus za sebou (je v 16tt-darované)-jinak odjinud má za sebou 3 neúspěšné.
Ona si ji nemohla vynachválit, tak jsem to chtěla taky zkusit.Jsem po 2 neúspěšných cyklech v Gennetu....
Dr.Višňová je skvělá, vstřícná...naprosto dopodrobna dokáže vysvětlit všechno co obyčejný člověk jako já může pochopit...po první konzultaci, která je zadarmo jsme odcházeli naprosto, ale naprosto uspokojení...a to byl teprv začátek 😉