Kdo by měl jet s dítětem do nemocnice? Jak se rozhodnout?

maudn
11. zář 2013

Se synem nás čeká hospitalizace v Praze (jsme z Brna) asi na dva týdny (max tři). Není to poprvé, má už za sebou spoustu pobytů a pár operací (či vyšetření pod narkozou), ale to bylo v Brně, nyní se jeho zdravotní stav zkomplikoval- respektive ho nevyřešili v Brně a v Praze přišli na příčinu a jsou ochotni mu pomoci, takže nás čeká sice náročnější půl rok a pár operací,ale pak by už mohlo být dobře.
Jde o to,že já už jsem z těch pobytů v nemocnici na dně, prostě je to pro mě nutné zlo, kdy se tak tak držím, abych se z toho nesložila. Už k vůli tomu,co jsem zažila za přístup lékařů, případně sester... Prostě už taková fóbie. Manžel chce jet místo mě, už si to domluvil v práci, ale pro mě je to nepřípustné, protože mi bude hrozně smutno, zatím jsem bez něho nebyla (krom jeho týdenním pobytu na JIP a návštěv tam) déle než den, kdy hlídala babička a přišlo mi,že jsem ho neviděla týden... Cestování do Prahy by pro mě nebylo moc možné- pes, zvířata a 7. měsíc těhotenství. Trochu se bojím tam s ním být z důvodu těhu, protože jsem občas dost vyčerpaná a vím, že na dítě v nemocnici je člověk sám a ono je často úzkostné, jelikož ještě sám nechodí a po zákrocích či narkoza někdy následuje několika hodinové chování, které mi už s pupkem nejde (mám častěji bolesti), natož déle jak 10 minut....