Může braní antibiotik ovlivnit průběh neštovic?

Ahoj holky, od středa do čtvrtka jsme měl malej teploty a občas už nějaký pupínek. Byla jsem s ním ve čtvrtek u naší doktorky a ta řekla,že je to angína a ty pupínky zatím moc na neštovice nevypadají. Dala mu tedy antibiotika. Na druhý den jsem tam s ním šla,ale znovu protože mu vyskákalo spoustu nových pupínků. A tak máme tedy neštovice. Slyšela jsem,ale že braní antibiotik jako by brzdí průběh neštovic. Je to pravda?
ivasad.
14. črc 2012
No, já myslím že to žádný výrazný vliv nemá, neštovice jsou virové onemocnění, a na viry antibiotika neúčinkují. Ty jsou na bakteriální onemocnění (právě tu angínu).
mates22
14. črc 2012
Řeším podobnou věc, od čtvrtka berou děti ATB na angínu a teď se jim (jednomu včera ráno a druhému dneska večer) začaly objevovat pupínky...může to teda bejt i reakce, ale jinak tu neštovice řáděj taky. No jen doufám, že ty ATB neberou zbytečně, syn má od podzimu snad už poosmé 😞

Začni psát odpověď...

Odešli