• Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO
  • Doporučujeme: Beremese.czModrastrecha.cz
  • Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO

Opakované střevní potíže u dítěte, jak bříško posílit?

31. března 2014 
Ahoj/Dobrý den,

naše čtyřletou holčičku poměrně často trápí bříško. Včera se začaly objevovat bolesti (třikrát za den vodnatá stolice, večer již stolice normální), v noci se bolesti stupňovaly, dnes ráno zvýšená teplota. Byla jsem s ní u lékařky, ta řekla, že se jedná o střevní virózu - z toho zánět v bříšku a kolitidu. Problém je v tom, že je její bříško opravdu hodně citlivé a už nevím, jak ho posílit (laktobacily bereme). Kolikrát si všímám, jak si mačká bříško. Střevní potíže jsou u ní časté. Prosím Vás, nemáte někdo podobné zkušenosti a nemáte tip, jak bříško posílit nebo co nechat vyšetřit?
31. bře 2014 ve 13:02  • Odpověz  •  To se mi líbí
Dcera je trochu mladší, ale my máme dobré zkušenosti s Biopronem... Při viróze: biopron a enterol (2 dny), potom biopron po dobu nemoci a pak obden na doléčení. Zatím to vždy zabralo.
31. bře 2014 v 17:22  • Odpověz  •  To se mi líbí
autor
Děkuji, malá má strašné křeče, průjem nemá, zvracela dnes jednou ráno, ale ta bolest ji moc trápí.
31. bře 2014 v 19:15  • Odpověz  •  To se mi líbí
@lubazu neporadím jak do budoucna léčit,ale momentálně jsou ve školkách střevní virozy.Náš Tobík tím prošel ve čtvrtek,přesně ty příznaky jak popisuješ.Naštěstí je to jednodenní záležitost.Mě to chytlo v neděli a dnes už ok,ale byl to mazec :frowning2: .
31. bře 2014 v 19:19  • Odpověz  •  To se mi líbí
autor
@marton To si dovedu představit, také jsme si to jednou prošli celá rodina najednou včetně desetiměsíční dcery. A to jsme si "užívali". Doufám, že se to nebude opakovat. Během dnešního dne se malá dvakrát prospala, což jí asi pomohlo. Uvidíme v noci, kéž by to bylo lepší. :frowning2:
31. bře 2014 ve 21:15  • Odpověz  •  To se mi líbí