Poševní, vaginální záněty u malých holčiček. Co s tím?

kata29
25. kvě 2011

ahoj maminky!

Nemohla jsem nikde najit diskuzi na toto tema,tak ji zakladam ja.

Respektive prosim o radu zkusenejsi maminky,ktere maji doma dceru, ktera trpi zanetem pochvy prip mocovych cest.

Ja mam dvouletou holcicku a uz si druhy den narika,ze ji tom tam dole boli. Je evidentne nachlazena a asi ji to pali. Lehce ji ta pipka a moč zapacha. Sobe uvarim urologicky caj a dam si urinal,ale co ji??????
A to jime kazdy den lactobacily. Snazim se ji uhlidat,aby byla porad v teple- ponozky, papuce,ale ne vzdy se mi to podari. Umi si to vysvlect.
Tak co s tim? Detsky gynekolog asi u nas v Olomouci neni...

K.

babulinkab
25. kvě 2011

@kata29 já teda nevím, ale asi bych šla k pediatrovi, ať se na ni podívá a případně někam pošle

fangi
25. kvě 2011

@kata29 Žádné zkušenosti s tímto nemám, ani nejsem lékař, jen jsem tu zahlédla nedávno podobnou diskuzi, tak jsem ji zkusila vyhledat, tady je odkaz:
https://www.modrykonik.cz/diskuse/tema/vytok-u-...

kacab
26. kvě 2011

...určitě s močí k pediatrovi, na čaj bych se zeptala v lekárně, pokud máte strach... ale já bych se slabého nebála - jinak já kupuju samostatně zlatobýl a přesličku, na mě to funguje lépe.... a klidně sedací koupel hypermangan několikrát denně.. a do jogurtu brusinkový kompot... S dětským gynekologem opatrně - my tam byli kvůli srůstům loni (dcerce byly 3 roky) a do dnes má blok a dobrovolně neukáže co má..... Jsem přesvědčená, že to bylo rázností lékařky - takže pokud Vás pošlou .... radši bych se poptala či načeta na netu a dala na doporučení někoho.... Tak ať to kočičku přestane brzy bolet!!!!

jjjb
27. kvě 2011