• Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO
  • Doporučujeme:  Beremese.cz Modrastrecha.cz
  • Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO

Teplota při užívání antibiotik. Je to možné?

Holky,mám na vás dotaz.Dcerka (17. měsíců) užívá od úterý Augmentin,má už měsíc kašel,kterýho se nemohla zbavit,tak jí na ORL lékař nasadil ATB.Myslela jsem si,že to bude už lepší,ale kašle zatím pořád a navíc dneska dostala horečku-přes 38....to jsem si myslea,že pokud má ATB,tak teplotu už dostat nemůže.Nemáte některá zkušenost,jestli je to možné?Díky.S.
2. kvě 2010 v 15:38  • Odpověz  •  To se mi líbí
Zajdi s ní zítra k doktorovi,horečku by opravdu mít nemohla.Pokud jí třeba nerostou zouky tak jde možná o nějaký zánět .
Záleží taky jaký kašel je.Nemá chycené průdušky nebo je kašel dráždivý?Mohlo by se jednat o přecitlivělost na něco
2. kvě 2010 v 15:42  • Odpověz  •  To se mi líbí
neměla by mít horečku jsem chtěla napsat
2. kvě 2010 v 15:42  • Odpověz  •  To se mi líbí
Tvůj příspěvek