Hlenovitý průjem již přes týden - může to být zoubky?

lysssa
5. zář 2012

Dobrý den maminky, obracím se na Vás o radu a ptám se na Vaše zkušenosti, jestli se vám to také nestalo. Dceři rostou zoubky špičáky - 3 se již prořízly, jeden pojede brzo taky... Má, ale už od minulé neděle 26.8. průjem. Byla jsem u lékařky, první den kakala cca 10x, pak se to lepšilo, ale e stolici byl hlen a krev. Tak sem zas volala dr., udělali se nové stěry a odebrala vzorek stolice - výsledky byla, že je vše pořádku. Nasadila jsem Smestu a Enterol, vše se zklidnilo, nekakala jeden den ůbec tak jsem jí dala mlko a vše se vrátilo...Od čtvrtka jsme měla pevnou dietu zase jen mrkev, jablko, rýži, banán, pečivo. Źádné mléko.V pondělí jsme přešli na střední dietu - nic maštenho, jen zeleninová polévka s drůbežím masem, br.kaše z vody atd., ale začala zas kakat 4 x denně, dnes z ní vypadl jen hlen. Dr. řekla ať zkusímě Hylak a že to trvá dlouho než se střevní mikroflora zas obnoví... ale mě se to nezdá...
Říkám si jestli to skutečně není od zoubků, když jsou testy negatovní a ta stolice se pořád nelepší - jen mě děsí ten hlen...
ABy toho nebylo málo dcera vůbec nepije, max. 200 ml denně víc ani ťuk a to to zkouším po lžičkách, různá pítka, ale nehnu s tím... proto jsem jí dnes dala ráno mlíčko, aby měla aspoň náké tekutiny. Vím, že to je špatně, ale něco pít s nad musí... Mudře jsem to říkala, ale ta mi řekla ať mléko vysadím... Já, ale mám ztrach s dehydratace. Poradí mi někdo????

luthien.k
5. zář 2012

Souhlasím s paní doktorkou, že to může být "jenom" od zubů. Máte v rodině nějaké potíže s trávením, jakékoli alergie, astma, atopický ekzém...? Kdy byla naposledy na očkování?
Jinak mléko určitě nedávej, ne tedy běžné UM, teoereticky bys mohla zkusit, jak bude snášet mléko bez laktózy a s plně štěpenou BKM (Nutrilon alergy digestive care, Nestlé alfare), ta jsou k trávení šetrná.