Vyklenutá fontanela. Měli jste to taky tak?

bobulle
9. led 2009

Ahojky,
prosím o radu. Včera jsme byly s Klárkou (6 měs.) na třetí hexe. Klárka je dnes celkem v pohodě (až na teplotu 37,9 nekorigovaně a rostoucí zoubky...), ale nelíbí se mi, že má vyklenutou fontanelku😔. Měli jste to taky tak?
Děkuju za info....

radka.m.
9. led 2009

bobulle-jestli myslíš propadnutou fontanelu,tak to je jedna ze známek dehydratace.tím,že má ještě teplotku,to jí na tom ještě přidá.takže začni hlavně zavodnovat-pít,pít,pít!

bobulle
autor
9. led 2009

Radko, právě naopak... je vyklenutá ven a tepe.... ☹

andyalukasek2008
9. led 2009

bobulle - a nebo fontanela vyklenutá ven? Nejsem odborník, ale někde jsem četla, že to by být nemělo!!! No brnkla bych pro radu aspoň na dětskou pohotovost... 😒

ivulinda
9. led 2009

bobulle POZOR na dehydrataci!!!!!!!!!!!!Naše malá je tedka s tím v nemocnici na kapačkách.pokud se ti malá odvodní je průser a vyklenutá fontanela být nemůže!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

bobulle
autor
9. led 2009

Volala jsem naší dr. a prý je to v pohodě, ale mě se to taky nezdá. Na pohotovosti jsou až od 4 a na dětském odd. v nemocnici kam jsem volala mi řekli ať si zajdu na pohotovost.... ☹

fifinna
9. led 2009

bobule, ja sa na to kukam do knizky a tam, je pisane, ze ak je vyklenuty lupienok - fontanela treba volat pohotovost, nechcem ta strasit, ale radsej zavolaj svojmu pediatrovi.

bobulle
autor
9. led 2009

Ivulindo, právě naopak, ona ji má vyklenutou ven.... ☹
Ať je tvojí malé co nejdřív dobře a máš ji doma... 😔

bobulle
autor
9. led 2009

Fifinna, už jsem mu volala viz výš a musíme počkat do 4 až budou na pohotovosti...

sirinka
9. led 2009

bobulle kym zacne detska pohotovost musi mat poobednu sluzbu niektori pediater. najlepsie by bolo, keby si sla s malou cim skor k lekarovi. drzim vam palce, nech je vsetko ok.

andyalukasek2008
9. led 2009