Bolení z Vigantolu, jak řešit?

karolinafm
21. říj 2014

Zdravím maminky, naše malá (2 měsíce) trpí na šílené koliky... zkoušela jsem všechno možné (masáže, nahřívání, rourku, espumisan atd.) pak mě napadlo vysadit Vigantol a šílený každodenní večerní vztekání bylo pryč. Chtěla jsem to konzultovat s lékařkou, ale ta mi nedala prakticky prostor a nakázala znovu začít kapat. Jenže já na to prostě nemám srdce jí nechat takhle trpět :( Začala jsem tedy pročítat různé diskuze a dopracovala se k několika výrobkům, které maminky na místo Vigantolu používají. Objednala jsem si tyto kapičky: (než mi dorazí od Swansonu) http://www.lekarna.cz/vitamin-d3-kapky-pro-deti... ale nedalo mi to a kontaktovala jsem svojí kamarádku, které pracuje jako lékárnice. Ta mi vůbec žádné z kapiček nedoporučila a zdůraznila, že nemám na svém dítěti experimentovat, že ona by to svému nedala. Jsou to doplňky stravy, kdežto Vigantol je lék. Má pravdu, navíc já mám vážně strach začít jen tak něco do malé kapat. A proto hledám maminku, která měla nebo má s Vigantolem obdobný problém a i tak dál kape..? Co k Vigantolu třeba zabralo, aby nemělo mimčo bolesti? Nějaké probiotické kapičky? A pak by mě ještě zajímal názor na lék od Slovakofarma Vitaminu D 1x300IU - jsou to tři kapsle, které se podávají na 3. týdnu, pak na 3. měsících a 6. měsících... máte někdo zkušenost?

blahova_andrea
21. říj 2014

@karolinafm já vigantol dávám, ale rozhodně ne 2 kapky denně, jak po mě chce dr. když jsme venku na sluníčku, tak ho nedávám vůbec a když je venku ošklivo, tak spíš tak obden. vím, že některé maminky ho nedávají vůbec a ani ho ničím nenahrazují a jiné právě dávají jiné kapky.

werunkaw123
21. říj 2014

Vigantol přes léto atd. nekapu vůbec... dcera se narodila v červenci a syn v dubnu, kapala jsem leda v zimě... Nekapala bych vůbec a počkala si na ten od Swansonu, znám maminky které tímto kapou a taky do doby než dorazil nekapal vůbec.

rosa171
21. říj 2014