Intenzivní mrkání jako reakce na hluk

a_n_j_a
8. říj 2016

Ahoj maminky, potřebovala bych poradit. Dcerka 7 měsíců reaguje na hluk tak, že začne strašně rychle mrkat, popřípadě má po celou dobu trvání hluku zavřené oči a otevře je až je klid. Na očním vyšetření jsme byly, zrak má v pořádku. Nevíte jestli je to normální? Stalo se Vám to také? Možná řeším blbosti ale asi potřebuju uklidnit.
Děkuju ☹

ivular
10. říj 2016

@a_n_j_a A na neurologii vás neposlali? Nevím, možná to za to ani nestojí, ale asi to bude mít něco společného s nevyzrálostí nervové soustavy.. Taky mám pocit, že jsem někde zaslechla, že toto dělá dětem s predispozicí k epilepsii, nicméně jsem laik, takže se rozhodně můžu plést.

kacenka1111
10. říj 2016

Určitě neurologie, viz vyse. Taky řešíme.

a_n_j_a
autor
10. říj 2016

Děkuju holky.
@kacenka1111 a můžu se zeptat, jestli jste už něco vyřešili? My jsme na neurologii byli k vůli tomu že se mi malá stáčela víc na jednu stranu, ale doktorka si takto ničeho nevšimla, tož nevím a když by to byla predispozice k epilepsii, co nás všechno čeká nevíte?

sary_na
10. říj 2016

@a_n_j_a Tyjo..naše malá to dělá taky,taky má sedm měsíců a epilepsii mám já. Opravdu to může souviset? Mě ani nenapadlo,že by to mohlo být špatně :(

a_n_j_a
autor
10. říj 2016

@sary_na třeba je to v pořádku a má to víc dětí a mminky to neřeší - ted se uklidňuju 🙂 a jestli je to nevyzrálostí NS tak jak dozraje tak to bude ok

a_n_j_a
autor
10. říj 2016

@a_n_j_a a prý se epilepsie nedědí

sary_na
10. říj 2016

Já doufám,moc o tom ještě nevím,zjistilo se to u mě teprve před pár lety po velkém záchvatu a ještě se v tom úplně neorinetuju,tak se omlouvám.Já se jen při čtení příspěvků hodně lekla. 😉
@a_n_j_a

ivular
10. říj 2016

@a_n_j_a Nevyzrálost NS - tam se pak nabízí otázka, proč se to dozrávání opožďuje.. Syn byl v tomto pozadu ve věku kolem 4 měsíců, přičemž příčinou byl trvalý nedostatek spánku. Měl totiž šílené koliky a denně plakal 20 hodin..