Sója, může mít vliv na otěhotnění?

mandlicka25
29. čer 2016

Ahoj holky, chtěla bych se zeptat. Pořád se nám nedaří otěhotnět, teď jsem po druhé inseminaci a pořád hledám, kde by mohla být chyba. Jaký máte názor na sóju? Může to mít vliv? Jediné, co používám, tak je sojové mléko do ovesné kaše každé ráno. Může to mít vliv? Jsem smozřejmě pod kontrolou lékaře, takže ovu atd. je v pořádku. Děkuju strašně moc!

ratatooy
29. čer 2016

ano i to muze byt chyba.soja neni moc zdrava potravina

konekokira
29. čer 2016

Mmh, asi ne, jestli pijes jenom mléko. Já taky piju denne sojový mliko a otěhotněla jsem hned. Sója jako taková zdravá je, ostatně je to lustenina... Podle me jsou nezdravy výrobky z ni jako maso nebo tofu. Ale nejsem žádný expert

ratatooy
4. črc 2016

i vyrobky jsou zdrave pokud neni vyrobeno i mleko z GMO soji

mummy88
4. črc 2016

U ženy si myslím ze ne, ale u může ma soja prý negativní vliv na spermie. Zkus o tom něco vygooglit 😉

tehulka1167
4. črc 2016

@mandlicka25 Má vliv na otěhotnění. Na netu je dost informací o tom 🙂

domza
4. črc 2016

S manzelem oba soju konzumujeme uz delsi dobu. Ne tedy denne, ale casto a podarilo se nam otehotnet napoprve.

domza
4. črc 2016

@ratatooy GMO soja a non-GMO soja se mezi sebou nelisi, co se tyce zdravotnich ucinku. GMO soja se v nekterych castech sveta konzumuje jiz desitky let a nikdy nebyly prokazany ucinky na zdravi ani na snizenou plodnost.

englerova14
4. črc 2016

Také jím často soju a povedlo se otěhotnět napoprvé. Někdo dokonce u žen s problémy cyklu soju doporučuje, má přírodní fytoestrogen.

bibinka2208
4. črc 2016

Ja mam teda hodne dobry zkusenosti s kavou maguama... Je tam velke mnozstvi Maky a ta podporuje plodnost a zkvalitnuje i sperma. Manzel po mesici piti mel ukazkovy spermiogram. A hned jsem byla v tom. Takze za me Maguama a Maca

ratatooy
4. črc 2016

@domza no pokud to bylo prokatovana zdravotnickyma labiratorema tak tomu i verim ze nic neprokazali.

morena32
20. zář 2016