Používáme cookies. Více informací zde.
Zavři

Těhotná a týdení letecká dovolená v cizině 2019

jitulhonza
17. kvě 2019

Ahoj 🙂 mám dotaz ...jsem čerstvě těhotná, je mi 41 let, a 3 týdny zpět aniž bych věděla jsme si zaplatily týden dovolené letecky na Mallorce na konci srpna...pracuji jako pečovatelka v DD, tudíž jsem na rizikovém a na neschopence .. /přebaluji klienty, krmím, dělám převazy, tahám v lůžku /...sama létání miluju a přijde mi líto rušit dovolenou jen kvůli neschopence, když nemám žádné problémy /let trvá cca 2 hodiny/...řešil jste to prosím někdo ? našla jsem pouze staré odpovědi :( ...díky moc .) 🙂 ..PS: těhotenství neberu jako nemoc ... 🙂

elis_elis
17. kvě 2019

Zdravim, ja osobne bych neletela, abych si neco pak nevycitala, ale to je to muj nazor (na miminko jsme cekali dlouho).

pipi_puncocha
17. kvě 2019

Budeš muset risknout, že ti přijde zrovna kontrola, nebo se domluvit v práci, neschopenku ukončit, mít ten týden regulérní dovolenou a pak na neschopenku opět nastoupit...

Co se týče těhotenství, tak pokud nebudou žádné komplikace, tak letu ve 2.trimestru bych se vůbec nebála.

jitulhonza
autor
17. kvě 2019

@pipi_puncocha Díky moc 🙂 ...

bayt
17. kvě 2019

@jitulhonza Nemůžeš z neschopenky odletět na dovolenou....

jitulhonza
autor
17. kvě 2019

@elis_elis ..tohle přišlo nečekaně 🙂 ... nechci nic pokoušet, ale cca před 10 lety jsem samovolně potratila v 6. týdnu s jiným partnerem ... a asi to vyzní sobecky a divně, ale zatím se nechci na těhotenství upínat...

ondruchovat
17. kvě 2019

Já Litala cely druhý trimestr a poslední můj let byl v 32+4 .. když je těhotenství bez komplikaci tak nevidím důvod se tomu vyhýbat , tak mi to bylo řečeno i u dr , která řekla ale ať nad 34+.. nelitam, ze bych mohla rodit v cizině 😂

bayt
17. kvě 2019

@ondruchovat Já jsem také letěla naposledy ve 32tt 🙂

speku
17. kvě 2019