Kdy najít pro miminko dětského lékaře?

holly1
6. zář 2008

Ahoj, kdy jste hledaly dětského lékaře pro miminko? Vůbec nevím, jestli je ještě čas nebo už mám začít shánět, jsme v Praze a je možné, že jsou hodně obsazení, ale nevím... Poraďte

slunicko552
6. zář 2008

Ahoj holly já jsem hledala ještě před porodem.V porodnici jsem musela nahlásit jméno lékaře,ke kterému budu prcek chodit 🙂

gedren
6. zář 2008

Muzes si zkusit najit nejakeho tady, ja to taky tak udelala:

http://www.rodina.cz/scripts/seznam/katalog.asp...

Proste jsem si vypsala podle mista bydliste a nejdriv zkusila ty nejbliz, pak trochu dal, pak bych pripadne sla jeste dal. Tady nejbliz na poliklinice bylo plno, ale hned kousek dal doktorky ochotne braly, proste jsem tam zasla kolem 35tt, zrovna byla poradna, tak se to hodilo, zeptala se, jestli berou, oni ze jo, napsali si termin porodu, ze pak at zavolam, az budeme doma, a bylo 🙂

kalo
6. zář 2008

Já začala hledat cca.3 týdny před porodem. Hlavním kritériem bylo, aby to bylo blízko a došla k DR.došla s kočárkem pěšky.....

luciakubista
7. zář 2008

holly, ja jsem nemela problem.Zasla jsem na polikliniku a hned mi rekli,ze miminka berou porad.Takze jenom skus nejblizsi a uvidis. 😉

oskarka
7. zář 2008

ahojky, také jsem si zašla tento týden do naší polikliniky k pediatrovi, abychom to měli co nejblíže, a bylo mi řečeno, ANO, vezmeme vás, jakmile budete doma z porodnice zavolejte a hurá do poradny.

motylek
7. zář 2008

Já jsem začala hledat 3 týdny před termínem, s tím, že mám ještě plno času a malej vylezl dva týdny před termínem, tak jsem to celkem stihla jen tak tak 😀

markytkaaa
7. zář 2008

Já jsem našla týden před porodem ... ještě se mě sestra zeptala na termín porodu ... jsem řekla že 17. a ona se mě zeptala kterého měsíce ... když jsem řekla, že jako tohoto tak šla do vrtule 😀 ale vzali nás nakonec 😀

kacka.va
8. zář 2008

my jsme si ho byli domluvit tak nějak 6-8 týdnů před porodem

janulle22
8. zář 2008