Kolik dostane pediatr zaplaceno za naočkování jedné hexy?

orchidis
13. únor 2014

Moje otázka je jednoduchá: Kolik dostane pediatr zaplaceno (asi od pojišťovny, nebo nevím od koho) za naočkování jedné dávky hexy?

Víte to někdo?

Děkuji.

hojda
13. únor 2014

Myslím, že by se to mělo dát zjistit, vpřehledu tvé zdravotní pojišťovny. Já mám 211 a tam mám svůj účet a můžu se podívat, co si který lékař účtoval a kolik mu pojišťovna proplatila 😉 . Někde jsou tam docela zajímávé informace. Měnila jsem třeba lékaře a volala předchozím dvěma o zaslání dokumentace. Jedna dr. si napočítala 30,- a druhá skoro 300,- prý konzultace po telefonu(a to jsem oběma řekla, že chci poslat dokumantaci a to bylo vše.....)

kikimaruska
13. únor 2014

Koukla sem se nyní do vykázané péče syna-máme též 211 a vše se dá dohledat. Za aplikaci hexa vakcíny si dr.účtovala 189 Kč (konkrétní znění: amb. péče - prakticinPRAVIDELNÉ OČKOVÁNÍ PODLE PŘEDPISŮ O OCHRANĚ VEŘEJNÉHO ZDRAVÍ JE HRAZENO Z VEŘEJNÉHO ZDRAVOTNÍHO POJIŠTĚNÍ - PŘÍPAD, KDY ZULP HRADÍ PŘÍSLUŠNÁ ZDRAVOTNÍ POJIŠŤOVNA : 189.34 Kč)

vendulka
13. únor 2014

Přesně tak, já si taky nechávám dělat výpis za proplacené služby u lékaře a kolikrát se nestačím divit, co si naúčtují,hlavně konzultace po telefonu, kdy si třeba volám jen na gyndu pro recept, telefon platím já a nechá si třeba proplatit za necelou minutu 100,- za to, že mi ten recept nachystát a účet za porody mě docela taky pobavil 😀
a to by mě ještě zajímalo,kolik si nechává proplácet náš pediatr za očkování nepovinnýma očkováníma, kdy já platím za tu aplikaci injekci 100,-

verulinka84
13. únor 2014

Ahoj, též mám 211 a můžu se u nich na to kdykoli podívat... záleží kde jsi pojištěna, ale určitá transparentnost v tomhle má být... měla jsem dcerku na intenzivnce v Podolí (narozena 32+4tt) a to byly teda bomby, kolik tam stojí jeden den hospitalizace (v řádu deseti tisíc!!!) - Orchidis, určitě si to zjisti, někteří doktoři rejžujou a je to až nehorázné! Pěkný den, V.

adisek