• Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO
  • Doporučujeme: Beremese.czModrastrecha.cz
  • Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO

Mimi nekaká po Rotarixu. Intususcepce střeva?

29. května 2012 
Ahoj, mám 7 týdenní holčičku, která měla v plence nakakáno při každém přebalení. V pátek dostala malá očkování - Rotarix. Sestra, říkala, že po něm může mít pár dní průjem. První den měla opravdu průjem a další dny už v noci nekakala vůbec a přes den tak 1x-2x. Ale dnes opět celou noc nic a ráno jen trošku kakala a od té doby nic :( Zdá se mi to divné, že po té vakcíně najednou kaká takhle málo. Četla jsem, že vedlejší účinek může být intususcepce střeva nevíte co to je a jak se to projevuje? Zítra raději zavolám doktorce :frowning2:
29. kvě 2012 ve 20:10  • Odpověz  •  To se mi líbí
ahoj, já bych teda rozhodně k tý doktorce radši zašla, to je fakt divná reakce. Mě teda naše dr říkala, že je zrovna rotarix dost nebezpečný, jsou po něm horší reakce než pak třeba samotná viroza. Kluci teda rotavir oba měli někdy kolem roka a bez větších problémů jsme to zvládli. A kamarádky holčička na to byla očkovaná a stejně to dostala, ale protože má nemocné srdíčko, tak musela na kapačky. V 7 týdnech jdi docela odvaha nechat očkovat živou vakcínu.
29. kvě 2012 ve 20:18  • Odpověz  •  To se mi líbí
Tvůj příspěvek