• Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO
  • Doporučujeme: Beremese.czModrastrecha.cz
  • Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO

Po 3. hexavakcíně mělo mimi po těle vyrážku a fleky

27. května 2011 
Ahoj, vím že tady už pár diskuzí je, ale nestíhám je přečíst - právě se stěhujeme:( a malému se přes noc objevila vyrážka a červené flíčky, prvně na nožkách teď už i na ručkách a na hrudníčku má ty vyrážky taky. Teplotu nemá. Mimo hexu jsme taky dostali druhou dávku prevenaru 13. Je to možné, že je to po očkování nebo mám hledat příčinu jinde? Díky za příspěvky.
27. kvě 2011 v 06:18  • Odpověz  •  To se mi líbí
Ahoj, syn se nám osypal po prvním očkování hexavakcíně a měl stejné příznaky jak popisuješ - bez teplot atd. Pediatrička nás již dříve poslala ke kožní lékařce, tak jsme neváhali a jeli za ní a ta nám doporučila hexavakcínu rozdělit. Šli jsme k pediatričce a ta nás poslala do Motole. Tam nám na počkání zjištily, že syn je alergický na vakcínu černého kašle a ihned nám rozdělily hexavakcínu. Chodili jsme každých 14 dní na očkování k pediatričce a musím zaťukat, již bez problémů! Po Prevanaru 13 se nám neosypal. Tak můžete mít stejné jako my. Poraď se s pediatričkou.
27. kvě 2011 v 07:04  • Odpověz  •  To se mi líbí (1)
nám se po první hexe v 5měs rozjel ekzem :( bojuje dotud
27. kvě 2011 v 07:12  • Odpověz  •  To se mi líbí
Tvůj příspěvek