• Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO
  • Doporučujeme:  Beremese.cz Modrastrecha.cz
  • Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO

Po očkování hexavakcínou dostal teplotu

19. září 2009 
Ahoj, nevím jestli je zde podobné téma nemám teď opravdu čas hledat. Malému je rok, ve čtvrtek jsme byli na očkování hexa vakcína. Ve čtvrtek večer dostal teplotu 38,5 a od té doby mu to nekleslo, v noci z pátku na sobotu měl 39,5 a napodařilo se mi teplotu srazit. Dávala jsem panadol sirup. Volala jsem mudr tak mi řekl, že mám dávat paralen čípky a střídat s nurofen sirup. před chvíli jsem dald první čípek a čekám na reakci. Má někdo podobnou zkušenost S takovou reakcí na očkování? moc děkuji.
19. zář 2009 ve 12:36  • Odpověz  •  To se mi líbí
kulimko je to dost vysoke ty horečky :frowning2: mel by mít zvíšenou teplotu..jenže každe díte je jiné..my byli ted v utery taky na hexe a prevenaru a mali zas zvracel celí den,taky desné..teplotu mel jen zvyšenou..

na hodne vysokou horečku nad 39 nam u dcery radili vlažnou koupel,ne studenou,to by se podchladil a dorazil uplne,je to lepší než zabal..a pokud to nepřejde valila bych na pohotovost :unamused:
nam ted taky řekli že zvracení po očkovaní není bežné,že musel v sobe mít bacila a tím očkovaním se to rozjelo..

tak přeju Vojtíškovi at se brzo uzdraví a tobe pevne nervy
19. zář 2009 ve 21:38  • Odpověz  •  To se mi líbí
kulimko, téma už tu takové někde je. Nám panadol sirup taky moc nezabírá čípky jsou lepší.
19. zář 2009 ve 22:17  • Odpověz  •  To se mi líbí
Tvůj příspěvek