Je možné otěhotnět i přes zánět v těle?

marcelva
10. únor 2016

Ahoj holky, chtěla bych se zeptat, zda je možné otěhotnět i přes zánět v těle. S manželem se snažíme o miminko a teď čekáme jak to dopadne. Ale dnes jsem byla u lékaře s bolestí nohou a otoku. Řekl mi, že je to zánět. Je tedy možné otěhotnět nebo ne?

efijil
10. únor 2016

Ahojky, nevím, zda je to učebnicově možné, ale nám se podařilo otěhotnět se zánětem močových cest a antibiotiky 🙂 Držím pěsti, ať tam miminko je 🙂

im4fun
10. únor 2016

@marcelva no asi zalezi ale nevidim duvod proc ne. Ja mam chronickou pankreatitidu cely zivot, coz je chron.zanet slinivky brisni a behem lonskeho prvniho pololeti jsem otehotnela hned dvakrat. Pokud jde o neco banalniho jako zanet v noze tak pochybuju ze by neslo kvuli tomu otehotnet

andrejinda
10. únor 2016

Podle mě proč ne, pokud nemusíš brát léky proti bolesti nebo jiné léky, které by se v těhu brát neměly, tak nevidím problém. Já mám roky chronický zánět štítné žlázy a mám dvě děti a nenapadlo mě v tom hledat problém🙂

darkwitch
10. únor 2016

mě se zatím povedlo otěhotnět jen když jsem měla atb, takže možnost otěhotnět v době zánětu určitě je 🙂

marcelva
autor
10. únor 2016

@andrejindaléky mi zatím nenapsal, čekám jestli se zadařilo.

teromilek
19. led 2022

@im4fun zdravím, čtu tu, že trpíte chronickou pankreatitidou. Jaký průběh mělo vaše těhotenství? Já měla teď akutní zánět ale slinivka je stále neklidná. Teď jsem do toho zjistila tehu... Poradíte? Na co si třeba dát pozor???

im4fun
7. bře 2022