Snažit se hned po vysazení HA, nebo si dát chvíli pauzu?

spagatice
10. říj 2007

Ahoj holky, v tématu snažilkování a těhotenství jsem úplný amatér. 🙂
Už mám po škole, pracuju na praxi, mám hodného a milujícího manžela atd., ale v životě mi jedna důležitá věc ještě chybí, MIMINKO. Každopádně chceme ještě tak rok, dva počkat. Ale protože se už 8 let cpu HA, tak by mě zajímaly vaše zkušenosti. Mám brát antikoncepci co nejdéle a hned jak budeme chtít mimi, tak ji vysadit, nebo ji mám přestat brát teď a dát tělu od HA tak rok před snažilkováním pauzu. Doufám, že píšu srozumitelně a děkuju za rady.

sanuska
10. říj 2007

Hoj Spagatice mě dr říkal, že není nutné po vysazení HA čekat "až se tělo očistí", že se hned do toho můžeme opřít 😉
Ale hodně holek má po vysazení HA problémy s urovnáním cyklu - to se mi díky bohu vyhlo - tak spíš jen kvůli tomu.....
Jinak přeju, aby pak šlo vše bez problémů a co nejdřív jsi měla// 😉

mocsmutna
10. říj 2007

otěhotněla jsem hned po vysazení HA. v 9.t.t. (nebo 7.-když beru, kdy se zastavil vývoj) jsem měla zamlklý potrat.. ale jsou holky, které otěhotněly zrovna tak a měly naprosto fyziologické těhotenství a posléze zdravé dítě.. možná to souvisí s tím, že jsem nikdy neměla pravidelný cyklus, těžko říct. O žádné studii na tohle téma jsem nic neslyšela, každopádně teď už bych do toho hned po vysazení nešla (čekala bych tak tři cykly..)
tak hodně zdaru

spagatice
autor
10. říj 2007

Ahoj sanusko, moc ti děkuju za radu, s tím cyklem to bude asi trochu problém, před HA jsem ho měla jednou za čtvrt roku a když jsem HA vysadila kvůli operaci před 2 lety, tak se mi MS dostavila taky až za 3 měsíce

sanuska
10. říj 2007

Tak tím spíš bych vysadila, kor když si dáváte časík rok dva....aspoň bude čas na srovnání 😉

spagatice
autor
10. říj 2007

ježiš to je mi líto, asi opravdu doberu prášky, které mám doma a nechám tělo, aby se srovnalo

krista
10. říj 2007
eps
10. říj 2007