Těhotenství při studiu

jenlup
15. bře 2019
Ahoj,
Potřebovala bych poradit. Studuji 2. ročník VOŠ a chtěli bychom s přítelem miminko. Už hlavně z důvodu, že mám potíže se štítnou žlázou a bylo mi doporučeno mít děti co nejdříve. Teď se rozhoduji, jestli je správný tah, mít dítě dá se říct těsně před dokončením školy. Na druhou stranu se nechci dostat do situace, že za 2 roky,, to nepujde''. Přítel pracuje a bydlime spolu. Moc děkuji za radu. 🙂
monika76301
15. bře 2019
Tak to záleží na Vás... Jaká je finanční situace protože na md zřejmě nárok mít nebudeš a pak dostaneš až rp narozením dítěte což je 220000 Kč na celé období... Jinak ja jsem dítě neplanovala na. Md jsem nárok nemela a nyní mi tu běhá 5 leta cacorka a zvládli jsme to... Ja osobně bych to do toho sla... A mám švagrovou a ta měla dítě při vs a ted čeká druhé a státnice ji vychází měsíc před porodem a zvládla to
marketa1218
15. bře 2019
@jenlup Také mám problém se štítnou žlázou, hypofunkce. Nevím, co máš tedy za problém ty, ale pokud je SŽ dobře kompenzována otěhotnět se dá, dneska se to všechno na ní hodně jenom schvaluje. Otěhotněla jsem teď ve třiceti, kdy prostě pro mě je ten pravý čas, mám po škole, jsem vdaná, mám odpracováno kvůli nároku na mateřskou a nějaké peníze s manželem máme našetřené. Také jsem studovala VOŠ a do toho já si malé miminko neumím představit, učení, praxe, ale tehdy jsem byla já na privátě a na děti neměla zdaleka ani pomyšlení, žila jsem si studenstský život a dneska už se těším na roli maminky a nemůžu říct, že bych si to studium a ,,mládí,, dostatečně neužila, ničeho nelituji. Ale pokud to citíš tak, že chceš být a hlavně to všechno zvládneš, tak je stejně rozhodnutí jenom na tobě a podpora v příteli nebo v rodině je dobrá 🙂
gruyerre
15. bře 2019