Ahoj, chtěla bych slyšet váš názor. Je mi 20, přítelovi je 29. Jsme spolu rok. Studuji VŠ, střední školu už mám úspěšně dostudovanou s maturitou. Přítel pracuje jako chirurg. A já brigádně o víkendech jako zdravotní sestra. Bydlíme spolu už skoro rok a přemýšleli jsme nad tím, že už by jsme chtěli miminko. Na VŠ nejsem moc spokojená, ale brala jsem to tak, že když mě přijali tak to aspoň zkusím, ale moc mě to nenaplňuje. Chtěla bych už otěhotnět, do nedávna jsem užívala ant. Ale teď už měsíc ne, nechci do sebe cpát zbytečně hormony. S přítelem jsme se na tom samozřejmě dohodli a jsme připravení. Jaký na to máte celkový nazor? Díky
@anonym8 studuj,nikdy nevíš,jak se ti ( ideálně ukončené) vzdělání muže hodit.Jsi mladá a žij přiměřeně svému věku 😉.Studovat s dítětem je hodně náročné i s podporou rodiny.
Co od mateřství očekáváš musíš zodpovědět sama sobě. S dítětem už nikdy nebudeš bezstarostná,neuděláš určitá životní rozhodnutí,ovlivní to váš partnerský vztah…
@anonym8 Jste spolu rok, jsi ještě zamilovaná. Počkala bych ještě aspoň rok, až trošku spadnou růžové brýle. To že tě VŠ teď nebaví je jedna věc, mnohem důležitější je si ujasnit, co bys chtěla dělat po rodičovské? Mít jen zdrávku není žádné terno. Ve zdravotnictví je už skoro na všechno třeba bakalář, který se s dětmi nedělá jednoduše. Na zdravotnických oborech je hodně praxe, kterou ti neodpustí ani při kombinovaném studiu.