26.11. poslední menzes, test negativní. Je na něj brzy?

ivetka277
28. pro 2012

Ahoj všem snažilkám....potřebovala bych nějaké názory
Již rok se snažíme s manželem o miminko,po vyšetření V Heliosu v Brně jsme zjistili,že manžel má špatný spermiogram a tak nám navrhli IVF.....Chtěli jsme nejdříve zkusit inseminaci,ale pan doktor měřil folikul pouze na levé straně to bylo 11.12 a byl velký 9mm. Dostala jsem sebou Pregnyl a s tím,že si mám dojít na ultrazvuk u nás,jelikož jsem dojížděla 200 km prý v sobotu 15.12 pak si o půlnoci píchnout Pregnyl a v pondělí 17.12 přijet na inseminaci.Měla jsem takové nějaké divné tušení,že není něco správně a tak jsem u nás k lékaři na UZ šla už 13.12 ve čtvrtek a ten mi našel na pravé straně folikul 19mm,takže mi v pátek píchl ten Pregnyl,ale bohužel na inseminaci by to nevyšlo,tak říkal at to tedy pár dní zkoušíme doma.Poslední menzes jsem měla 26.11, 14.12 mi byl píchnutý Pregnyl,s manželem jsme zkoušeli až pro jistotu do středy 19.12.Bazální teplotu si měřím už půl roku a vždy před menzes mi klesá pod 37. Ted ji mám stále 37,1 nebo 37,2, nemstruace už měla přijít,jen mě zmátl jeden den kdy teplota klesla na 36,8 to bylo 22.12 a pak zase vyletěla a drží se do ted.Doma už mám injekce na stimulaci k ivf a menzes nepřišla.Dnes jsem si dělala těh.test a nic...je možné že je to ještě brzy???Mám zpoždění zatím jen 4 dny,ale mívala jsem to pravidelně a hlavně jsem vždy na sobě poznala že to dostanu,pak tak 3 dny před menzes mi teplota klesla a ted vůbec nic.Tak nevím. Zkráceně ještě takto: 26.11. začátek mnzs, 14.12 píchnutý Pregnyl, snažení ...nemzes nepřišla,bazální teplota pořád nad 37 mimo jednoho dne a test ještě dnes negativní......co si mám ted myslet??Nebo je na test ještě brzy???Prosím o nějaké zkušenosti a rady🙂 Doktoři řekli že normálně otěhotnět nemáme šanci..tak jsem z toho jelen, doma nachystané injekce ..domluvené terapie a ivf a ted tohle🙂Snad se v tom vyznáte, nejsem zrovná spisovatel a děkuji všem co mi písnou.

rory_g