Dutinka na ultrazvuku, měla jste to některá?

veronikanel
1. dub 2014

Ahoj maminky,dnes jsem byla u dr. kvůli pozitivním testům.Prováděl UTZ kde našel dutinku,která má 3mm.Řekl ale,že nedokáže momentálně říct,zda se jedná o mimoděložní těhu nebo normální.Měla jste to některá?Přeci musí vidět,zda je to v děloze či ne ☹ Hodně mě to sebralo..Na KO jdu v úterý...HCG nabral,říkal,že když to chytlo tolik testů,určitě tam je,ale že chce vidět čísla.

ange_de_la_morte
1. dub 2014

Mi to taky doktorka na prvním UTZ nedokázala řict, o 2 týdny později už bylo vidět srdíčko 🙂Držím palce

camelinka
1. dub 2014

@veronikanel klid, na prvním utz sem měla taky jen bublinu a nic, až na dalším se ukázalo pořádně. Jinak bych řekla, že musel vidět kde to je 😅 . Držím palce! 😵

veronikanel
autor
1. dub 2014

To je právě to,proč to říká,když to musí vidět ☹

camelinka
1. dub 2014

@veronikanel to netusim ☹

frantiska85
1. dub 2014

Kvůli takovým stresům jsem šla k lékaři až ve třetím měsíci. Držím palce 🙂

teddy29
1. dub 2014

Mi taky řikali že to muže byt mimoděložní.Ale v takovém začatku to pry řikaji vždycky. A ted jsem ve 21 tt🙂

veronikanel
autor
1. dub 2014

Já musela.Testy vycházely a mám celkem silné bolesti jako na MS a už si moc nepamatuji první těhu,tak pro sychr ☹

mala_carodejka
22. dub 2014

ahoj, nevím, jestli je to u tebe ještě aktuální, ale funguje to tak, že při těhotenství se většinou v děloze objeví tzv dutinka, ze které se pak vyvíjí i správný plod a nebo se vyvine tzv. pseudodutinka - ta v děloze vzniká při mimoděložním těhotenství - takže plod je ve skutečnosti jinde, ale děloha prodělává tyto změny. Dutinka a pseudodutinka od sebe jdou odlišit v ranných stádiích docela těžko, buď podle umístění v děloze, které nemusí být uplně vypovídající a podle lemu. Takže s jednoznačností na začátku těhotenství říct, jestli je to skutečně v děloze nebo ne, moc nejde 🙂 proto ty počáteční rozpaky ze stran gynekologů...doufám, že to u tebe dopadlo v pořádku..