Jak poznám těhotenství? Po jak dlouhé době?

egera
29. srp 2013

Ahoj, chtěla bych se zeptat po jak dlouhé době těhotenství na sobě poznám že opravdu těhotná jsem?? Podle mého počítání mohu být tak na na začátku druhého měsíce(test jsem si zatím nedělala). Pozoruji na sobě určité změny... Bolí mě prsa, píchá mi v podbřišku a často cítím žaludek(nevolnost, ale v odpoledních hodinách) Je velká pravděpodobnost že jsem těhotná?? Nebo jsem si to jen vsugerovala?

Dítě nechci. Ještě studuji a chci na to ještě nějakou dobu počkat. Prášky neberu, ale s přítelem jsme si dávala pozor i když jednou měl určité pochybnosti. Ale dostala jsem to normálně, bez zpoždění, tak jsem byla klidnější. Ale teď se začali objevovat tyto signály a mám strach :(

katie82
29. srp 2013

Jde o to, co znamená, že jste si dávali pozor, jestli přerušovaný styk, tak pravděpodobnost je, u mě tahle "antikoncepce" perfektně fungovala asi 14 let, teď 15. rok díky ní čekám třetí mimí 🙂 předchozí dvě děti byly plánované... nicméně k tvému dotazu, pravděpodobnost tu nějaká asi bude, udělala bych si být tebou po vynechané MS test běžně dostupný v drogerii, lékárně, i v Tescu, a podle výsledku pak postupovala dál. Přeju ať nejsi těhotná, pokud si to v tuhle chvíli ještě nepřeješ a pro příště pak asi lepší ochranu, aby ses už nemusela takhle stresovat...

daniela1983
29. srp 2013

tiez to fungovalo asi dva roky...:D teraz som z toho davania si pozor v 37.tyzdni :D

alenka_p
29. srp 2013

A proč sis ještě neudělala test? Ten by ti měl ukázat už cca 2 týdny po ovulaci, pokud těhotná jsi. Ale pokud jsi měla MS v termínu, nebála bych se, ty příznaky, co popisuješ, jsou takové nijaké...a dají se snadno vsugerovat.

schnek
29. srp 2013