Přichází měsíčky nebo jsem těhotná, je lepší počkat?

puoip
5. lis 2013

Dobrý den, mám nepravidelnou menstruaci, prakticky je každý měsíc pouze jednou za tři měsíce se zapomene a musím k paní doktorce na včelku. Po ní jsou zase minimálně tři měsíce měsíčky pravidelné. Tyto tři měsíce mi vyšly na září, včelka pomohla, ale v říjnu zase nic vzhledem k tomu, že už je další měsíc a stále nic udělala jsem si těhotenský test - ten byl negativní. Takže jsem bez váhání navštívila lékaře. Čekala jsem obyčejně včelku ta bez pochyb přišla, ale ještě před ní mi paní doktorka řekla, že nejde poznat na ultrazvuku zda jdou měsíčky nebo jsu v začátku těhotenství. Miminko by jsme si přály. Vážně si nevím rady, a vím že je v těchto situacích lepší počkat, ale jsu člověk co musí mít nad vším kontrolu.

puoip
autor
9. lis 2013

test ze včerejška nejsem si jistá zda vidím dobře, omlouvám se za fotku foťák fotil s bleskem a to už bylo úplně na nic, co si o tom prosím myslíte?

zuzaczech
9. lis 2013

Já tam vidím ducha, gratuluju 🙂

bajana
9. lis 2013

a v com chces poradit? co sa potrebujes rozhodnut? podla toho, co si pisala, som to nepochopila, ak si tehotna, vyvolavacka (to je ta vcelka?) babatku neublizi....test je podla mna negativny, ale som prekvapena, ze ti dr. nebrala krv na test HCG, ak mala podozrenie, ze si tehotna...skus este iny test o par dni, ale zda sa, ze ti neostava nic ine, len cakat a spravat sa zodpovedne, tj. akoby si bola tehotna
drzim palce!

pisisvori
9. lis 2013

@puoip duch na testu je, často jsou tady fotky méně zřetelných 🙂. Nevím jak to může vyvolávačka ovlvnit nebo ne. Já když jsem měla duch, tak jsem vždy těhu byla. souhlasím s @bajana proš ti dr nevzala krev, výsledky jsou za pár hodin a vyvolávačku mohla píchnout až druhý den.

bublinka1980
9. lis 2013

Já jsem měla ducha - a MS nakonec přišla, těhotná jsem nebyla (nebo se to nakonec neuchytlo). Nezbývá Ti než počkat, pokud jsi těhotná, tak bude čárka sílit.

puoip
autor
9. lis 2013