Prodloužil se mi cyklus, můžu být těhotná?

beijing5
13. bře 2013

Ahoj ženy ,jsem nováček nejen tady, ale i ve snažení se o miminko 🙂 jak to tu pročítám tak je možné opravdu všechno i otěhotnět těsně před nebo po MS :D A i já si jdu pro "radu" cyklus 24-26 dní poslední teď byl z ničeho nic 31, (11.3.2013), poprvé od vysazení HA, což je cca 1,5 roku...no na jednu stranu jsem ráda, že se zpozdila, měli jsme pár měsíců naplánovaný romanticky víkend 8-10.3.2013 ve dvou, tudíž jsme si ho mohli náležitě užít se vším všudy :D dušinka se malilinkato začínala radovat, že by i možná(hlava asi dokáže mraky věcí s tělem, bolestivé bradavky, a tak dále :D ), protože se s mým drahým mužem 4tým měsícem snažíme o našeho první mimíska-je pravda, nikdy jsem nesledovala ovulaci, BT a jiné věci, prozatím, máme báječný sex, tak bych nerada aby se z toho stala "povinnost" , řešit bych to řešila, kdyby to nešlo delší dobu...,ale ta mrcha dorazila s týdenním zpožděním...a dotaz zní je možné, že bych čistě teoreticky o víkendu otěhotněla, pak dostala zmiňovanou MS.Třeba by ta další už nemusela dorazit ?!Ale to si budu muset ještě počkat... Moc díky za názory...

kopa39
13. bře 2013

Nechci ti brát iluze, ale pokud jsi dostala MS, těhotná nejsi musíš s plozením počkat do další ovulace.
Jestli jsi brala HA, tak jsi pravděpodobně v této době neovulovala; tělo se asi musí chvíli vzpamatovat, než se dostane do běžného režimu.

hav81
13. bře 2013

Co já vím,tak klidně můžeš být těhotná a dostat mensruaci,ale není to dobře,tak se musí hned k doktorovi,aby jí zastavil.Ale taky se spíš přikláním k tomu,že se tělo rovná s přestáním HA.Každopádně můžeš zkusit ovulační testy,mě to vyšlo a mimčo se nám podařilo hnedka.Doporučuji ti,aby si si došla k dotorovi,aby tě klasicky prohlídkl,že máš všechno v pořádku.A co vím tak po roce snažení začínají doktoři s léčbou.Záleží taky kolik ti je let 🙂

evulinkab
13. bře 2013